掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【金像獎男主角篇】太保曾獲「烏龍影帝」封號 連續十日成報道焦點 #金像獎

攝影︰沈健程「第39屆香港電影金像獎」受武漢肺炎疫情關係取消實體頒獎禮,並於下星期三(6日)於網上公佈得獎名單,雖然今次頒獎禮跟以往不同,不過今年朱栢 ...




攝影︰沈健程


「第39屆香港電影金像獎」受武漢肺炎疫情關係取消實體頒獎禮,並於下星期三(6日)於網上公佈得獎名單,雖然今次頒獎禮跟以往不同,不過今年朱栢康同太保角逐影帝仍是焦點之一。《蘋果》獨家找他們重演當年梁朝偉同劉德華在《無間道》中對決一幕,公佈賽果前率先鬥戲,重現《無間道》兩雄對決。

太保(原名張嘉年)憑平權電影《叔.叔》已贏得香港電影評論學會最佳男演員同導演會最佳男主角獎,下一站挑戰的是香港電影金像獎影帝名銜。同場爭獎的有影圈新人、舞台劇老手朱栢康。早前兩位準影帝接受《蘋果》訪問,入行40年的太保跟後起之秀朱栢康分享心得。

太保被問到贏獎機會時,他笑說︰「呢啲畀評審去決定,不過能夠入圍已經係一個肯定,唔需要諗太多。」對於後輩,太保的忠告是凡事不要太執着︰「以前我哋拍戲同開嘅戲多,而家開戲少,好難得會搵到你做演員,所以有機會你要更加努力,同樣道理有機會選影帝,就要珍惜。」太保讚朱栢康剛剛重現《無間道》經典場口的演出非常出色,將會是很成功的演員,太保講笑話︰「剛剛同你演嗰場戲,我諗嗰兩位影帝(梁朝偉、劉德華)睇到,都要諗吓要加油。」

講得輕鬆,事緣太保見慣大場面,他經歷過提名錯人、贏獎沒得上台攞獎的烏龍事。他說︰「次次我有提名個獎都會出事,最先係82年,評審以為我係另一位演員,畀咗我入圍,去到後期先知搞錯,最後我要補辦報名手續。」當年太保演出李修賢自導自演的《公僕》,戲中飾演一名道友。原先電影公司為劇中的黃柏文報名金馬獎最佳男配角,台灣評審誤以為太保就是黃柏文,順利入圍。出事後電影公司派人到台灣,將報名表中的「黃柏文」改成「太保」。

太保說到第二單烏龍事更加離奇,2007年他憑台劇《鐵樹花開》入圍台灣金鐘獎戲劇節目最佳男配角,他說︰「頒獎禮宣佈最佳男配角係張國柱(張震父親)嗰時,啲評審都你眼望我眼,原來頒錯獎。因為我又係姓張,好多人唔知我真名,見到姓『張』就以為係張國柱。」他表示事後大會補辦頒獎,該屆由他跟張國柱雙雙贏最佳男配角獎︰「你話好事定壞事?當然係好事,因為嗰十日報紙、電視,幾乎全部都係我嘅新聞,間間報館都形容我係『烏龍影帝』。」

最佳男主角提名名單︰

太保《叔.叔》

朱栢康《金都》

易烊千璽《少年的你》

古天樂《犯罪現場》

郭富城《麥路人》

採訪︰何永寧

攝影︰沈健程

化妝、髮型︰Connie

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

太保入行40年。


兩位準影帝訪問中有講有笑。


太保每一鏡頭都充滿戲。


太保跟朱栢康重演《無間道》場口。


太保憑《叔.叔》問鼎金像影帝。(網上圖片)


在《公僕》演道友入型入格。(網上影片截圖)


原本獲提名的黃柏文。(網上影片截圖)


2007台灣金鐘獎將最佳男配角錯誤頒給張國柱,太保事後獲大會補頒獎。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!