掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

【黎振燁拖大肚妻拆彈】揚言同朱智賢「關係短暫」 謝東閔發火:還可以站出來講大話 #朱智賢 #謝東閔 #黎振燁

【黎振燁拖大肚妻拆彈】揚言同朱智賢「關係短暫」謝東閔發火:還可以站出來講大話2020-05-01朱智賢同人夫黎振燁的「偷食蛋糕」事件爆出之後,「受害者 ...




  • 【黎振燁拖大肚妻拆彈】揚言同朱智賢「關係短暫」 謝東閔發火:還可以站出來講大話
  • 2020-05-01




朱智賢同人夫黎振燁的「偷食蛋糕」事件爆出之後,「受害者」之一的謝東閔事後陪住女友出席記招,揚言話一定會陪對方「走過呢一關」,又為偷食女友頂罪,捨己的他換來網民封為「綠帽俠」。至於另一主角黎振燁潛水4日,昨日終於現身,拖住大肚老婆上演一場「大龍鳯」。

被老公背叛之後,黎太就話「正常人都會嬲」。不過,念在有小朋友,同埋咁多年感情,所以決定原諒老公。接受訪問期間,黎振燁更表示同朱智賢的關係「唔係好長」,仲話好快就可以抽離,做返幾個星期前的自己。之後更向太太承諾,唔會再「重覆犯錯」,但就話有心理準備會被公司雪藏,不能再做幕前,但為賺奶粉錢,將來唔介意做體力勞動工作。

「大龍鳯」結束後,昨夜凌晨,被封「綠帽俠」的謝東閔突然開名鬧爆黎振燁,在ig 出post :「點解一個人用完謊言巧語之後,還可以站出來講大話?#黎振燁」。謝東閔鬧爆黎生之後,好兄弟郭子豪及唔少網友都俾like 支持。

對住謝東閔「被戴綠帽」之後,仍要硬住頭皮公開撐女友,好多網友都表示同情兼戥佢唔抵,紛紛留言:「明明都冇公開一齊,點解要拖你落水」、「希望你幫佢交完戲,就原地解散」。據知朱智賢變偷食朱之前,跟男友謝東閔感情已亮紅燈,瀕臨分手邊緣,一對男女就在冷戰及老婆懷孕期,各背正印出軌,直至出事形象插水至谷低,雙方受傷的正印仲要出來捱義氣,配合「大龍鳳」,呢啲屎橋大台自製一場公關災難。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!