掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

【最港電影大獎】精神崩潰有回報 蔡思韵《幻愛》封后 #蔡思韵

攝影:仇志德今年是新演員大豐收一年,除了劉俊謙封帝,其拍檔蔡思韵亦成功封后,她自言感到不可思議:「好受寵若驚,因為呢個獎係要有唔同嘅評審啦,同埋真係觀 ...




攝影:仇志德


今年是新演員大豐收一年,除了劉俊謙封帝,其拍檔蔡思韵亦成功封后,她自言感到不可思議:「好受寵若驚,因為呢個獎係要有唔同嘅評審啦,同埋真係觀眾去投票得出嚟,所以真係冇諗過自己可以攞。」回想起拍攝時的辛酸,這個獎算是最大的回報,事關當時的精神和體力的付出,是難以言喻,Cecilia說:「因為好多場口,我哋啲情緒都好澎湃同好激烈,要take好多個take,精神同體力上係同時消耗緊,但又要重複去做到嗰種狀態。」

Cecilia特別記得有一幕,講到劉俊謙情緒崩潰,她要同時兼顧扮演兩個層次的角色,相當費力:「做完一邊,又再做另一邊,再做一邊。不斷咁抽離同轉換,都幾難同好大嘅挑戰。」後日舉行的金像獎,Cecilia有份提名最佳女主角,問她可有信心,她想也不想便答:「冇信心!因為我真係唔敢諗。可以同咁多好嘅前輩一齊角逐,已經覺得係超大榮幸。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

《幻愛》男女主角封第三屆最港電影大獎帝后。


蔡思韵為電影付出好多,要不停重複去到一種澎湃、激烈的狀態。



鍾意就快D Share啦!