掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

關禮傑:入戲太深!關禮傑愛上張曼玉:當時同太太拍拖 #張曼玉 #關禮傑

關禮傑嘅方法原來係做運動。藝人關禮傑在剛播出大結局的《機場特警》飾演「ManSir」一角,日前他接受電台節目主持人車淑梅訪問時,大談其演藝生涯指第一齣 ...




關禮傑嘅方法原來係做運動。


藝人關禮傑在剛播出大結局的《機場特警》飾演「Man Sir」一角,日前他接受電台節目主持人車淑梅訪問時,大談其演藝生涯指第一齣是在《萬水千山總是情》中,飾演汪明荃和謝賢(四哥)的兒子:「導演要我飲杯奶茶,做一個憧憬未來嘅表情,我take 咗十次都做唔到……我其實只懂背劇本,兩位前輩都冇出聲,而我喺好緊張下阻住大家收工,只怪自己不長進。」


愛上張曼玉


他笑言當年在藝員訓練班時,對於角色的掌握實在不及斯斯文文的梁朝偉和多多聲氣的周星馳,眼見其他同學慢慢走紅,令他感到妒忌又自卑,其後執二攤飾演《新紮師兄》中「好姐」一角,他要多謝梁朝偉:「佢從未跟我講甚麼鼓勵說話,但佢用身體語言、實際行動去幫我完成一場喊戲,幫我上到一個位置。」在《新》劇中,他愛上劇中的張曼玉,自爆戲外間中會想念她:「當時已經同太太拍拖,不過拍完戲會專業地抽身,辦法原來是做運動。」


搵埋太太阻止狂蜂浪蝶


1995年關禮傑的大女兒出生,因為去新加坡拍劇而觸怒了電視台要跟他解約,當時歐陽震華還跟他講時笑指:「好彩我走咗佢先至有機會。」入行38年的他至今零緋聞,他又說:「我就是要給太太安全感和信任感。喺國內拍戲會有狂蜂浪蝶,但我唔會畀機會自己,亦唔會畀機會對方,我會主動拒絕對方,同時會叫太太來。女士好敏感,有咩風吹草動一眼就知了。呢啲情況咁多年一定有,但對方見到太太出現慢慢就會走。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!