掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

陳庭欣:愛情鳥突然離世 陳庭欣傷心欲絕:已經太遲 #陳庭欣

RIP...藝人陳庭欣(Toby)出名係愛雀之人,又經常喺社交裝網分享愛雀嘅生活,不過佢今日透露其中一隻愛情鸚鵡Warawara不幸離世:「昨晚全日都 ...




RIP...


藝人陳庭欣(Toby)出名係愛雀之人,又經常喺社交裝網分享愛雀嘅生活,不過佢今日透露其中一隻愛情鸚鵡Warawara不幸離世:「昨晚全日都在開工拍劇,至晚上大約8點45,突然收到我媽媽嘅電話,話Warawara突然好似暈暈哋,繼而無力,成隻瞓在籠底。我馬上趕回家,我雙手緊抱著(着)Wara,我好希望能叫醒佢;佢平日唔太願意被人抱住所以會咬手,但我嗰刻令願佢起番(返)身咬我。。。可惜已經太遲,Warawara已經走了。。。溫暖嘅身軀漸漸變得冰冷。心情還未能平服的我,安放Warawara在小盒子中,就要馬上趕番去繼續拍攝,我都等唔切寵物善終服務嘅職員嚟將佢帶走。。。心很痛,直到依一刻,眼淚還是不停地流!」


佢續訴說同Warawara嘅相處點滴,並再一次表達不捨之情:「到依一刻我再寫咩都冇用,Wara 已經離開咗我,5年半嘅時間,我同爸媽都十分好傷心,但係我好感謝Wara曾經成為我家中嘅一分子我們非常愛你!」唔少網友都送上安慰,同時也很擔心其另一半、同為愛情鸚鵡嘅Gorogoro。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!