掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

馮盈盈:馮盈盈戴祖儀疑中毒 就係因為呢啲花! #戴祖儀 #馮盈盈

真係唔好亂摸!藝人馮盈盈今日喺社交網透露尋晚直至今朝都有頭暈作嘔嘅症狀,令人擔心。佢解釋因為尋日同戴祖儀(Joey)行街喺路邊見到好靚嘅花叢,兩人一心 ...




真係唔好亂摸!


藝人馮盈盈今日喺社交網透露尋晚直至今朝都有頭暈作嘔嘅症狀,令人擔心。佢解釋因為尋日同戴祖儀(Joey)行街喺路邊見到好靚嘅花叢,兩人一心以為係櫻花,即時行埋去留倩影。


但兩人返到屋企都齊齊唔舒服,又頭痛又作嘔,嗰時先發現原來嗰棵花係帶有劇毒嘅夾竹桃。馮盈盈搞笑話兩位中毒少女因為影相而成為生死之交,仲表示今次得到教訓:「路邊的野花不要採,也不要亂接觸,只遠觀好喇」其後佢又向Joey道歉:「對唔住,係我發現棵先,係我差啲害咗你。」好多網民都叫佢如果持續唔不適就要盡快求醫,同埋希望佢哋經一事長一智


東網聯絡上戴祖兒,佢話:「尋日去開工嘅時候同馮盈盈,發現咗啲花好靚就行咗去影相,唔多唔少都掂到,然後我今日出相嘅時候,見到留言先知道,原來呢隻花係有毒,就即刻上網Search多次資料,再即刻更正話畀大家知做咗個錯誤示範,叫大家要小心。」而馮盈盈就話:「返到屋企之後到今朝,都覺頭痛同作嘔,諗緊到底點解?Joey同我講原來棵樹係夾竹桃有劇毒,依家冇事,放心!我哋尋日去停車場攞車途中,見到路邊有棵花好靚,走去樹下影咗15分鐘左右相就走。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!