掃呢頁CODE去手機

2020年5月22日 星期五

吳浩康:【不忿被插大話精】吳浩康反擊崔碧珈:佢誣衊! #吳浩康 #崔碧珈

吳浩康忍咗咁耐,終於要爆喇!出道18年的吳浩康(Deep)雖然歌唱實力備受肯定,但不及花邊新聞「吸睛」,數到最近期跟崔碧珈的快閃一年情,女方事後連環追 ...




吳浩康忍咗咁耐,終於要爆喇!


出道18年的吳浩康(Deep)雖然歌唱實力備受肯定,但不及花邊新聞「吸睛」,數到最近期跟崔碧珈的快閃一年情,女方事後連環追擊,怒斥Deep「大話精」兼「扮上進」!Deep曾就分手一事公開回應,當時心平氣和指事發突然,並透露「死因」是二人性格不合,意想不到呢啖「氣」忍足近半年,他趁推出新歌《一切正常》,大講受輿論壓力影響,以及在意他人對自己看法,重提這道「傷疤」!


忍無可忍的Deep多次表明希望崔碧珈將「指控」一五一十說清楚,不要無中生有,他接受東網訪問時說︰「我淨係想聽佢講清楚我講咩大話?扮咩上進?由當初到依家都唔明佢要講咩,從來都冇呢件事,嚟嚟去去得呢幾句,咁講咩?其實對於我屋企都影響幾大,佢哋睇到報道好唔開心!(被舊愛批評感難受?)佢嗰啲係誣衊,唔係批評,批評係有發生過,佢嗰啲係講唔到件事!想繼續睇吓佢點講。(私下仲有冇聯絡?)冇。」


對愛情失去信心


Deep指雙方若再見面不會有特別感覺,只會當一位認識的人照常打招呼,坦言不一定要視崔碧珈為仇人,不過這情傷為他帶來極大「副作用」,他坦言對愛情失去信心,三「怕」再觸碰︰「我需要休息,絕對係怕!怕!怕!唔淨止愛情,喺關係上都需要休息,喺啱啱段感情學習到嘅係,真係要探討兩個人嘅可能性先好去開始。(開始得好倉促?)係啩!其實我都唔知算唔算,從來唔知究竟兩個人喺埋一齊,需要磨合幾耐先算合適,我諗呢個世界都冇一個標準,所以唔敢去釐定,可能有啲人真係一拍即合呢!」


以後會小心識人


現階段對Deep來說,愛情再不是首位,希望整頓自己重新出發︰「未來會小心認識、小心觀察,相處吓先深入認識。(會唔會怕咗唔再公開戀情?)公唔公開係我同未來另一半嘅協議,亦關乎我同公司嘅合作,唔可以講死。(再想揀圈中人拍拖?)冇得分,最緊要係夾唔夾,冇乜呢個執着,圈外人同圈內人其實都係咁,使唔使理解你份工作呢?咩人都一樣,所以我覺得最緊要係啱,但暫時都係放慢腳步。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!