掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

梁漢文:疫市下買撻訂樓?梁漢文咁樣講... #梁漢文

梁漢文話只係了解樓市行程,未有抽韱買樓。現正積極備戰10月紅館演唱會的梁漢文(Edmond)日前被發現單拖現身尖沙咀售樓處,疑他有意趁新冠肺炎影響樓市 ...




梁漢文話只係了解樓市行程,未有抽韱買樓。


現正積極備戰10月紅館演唱會的梁漢文(Edmond)日前被發現單拖現身尖沙咀售樓處,疑他有意趁新冠肺炎影響樓市下打算趁低吸納,不過該售樓處是發售撻訂8個單位,可能他沒有抽中,因此沒有簽合約就離開,而單位的最平售600多萬,最貴逾千萬元。


Edmond接受訪問時,否認有意入市:「我只係八卦啫,行過咪入去睇吓囉,想知啲樓市行程啫,我都冇抽韱,點會係買樓?(想買樓?)未諗住,我諗係啲工作人員見到我,影咗幾張相,或者想幫個樓盤做宣傳啫。(被人抽水?)唔好咁講,我都冇乜所謂。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!