掃呢頁CODE去手機

2020年5月6日 星期三

【大陸飲頭啖湯】林保怡指新作要翻睇先會明 對香港收視有信心 #林保怡

(攝影:仇志德)林保怡、周家怡、衛詩雅、伍詠薇(伍姑娘)、陸駿光、談善言等今日在九展出席ViuTV新劇《歎息橋》記者會,該劇將於下周一晚播出。首次擔任 ...




(攝影:仇志德)


林保怡、周家怡、衛詩雅、伍詠薇(伍姑娘)、陸駿光、談善言等今日在九展出席ViuTV新劇《歎息橋》記者會,該劇將於下周一晚播出。首次擔任監製兼演員的保怡在活動上向伍姑娘豎拇指,大讚對方演技。

保怡指前兩年因為要籌備拍攝《歎息橋》而無接其他工作,所以此劇是他的第一個BB,加上今次多了一個監製身份,會與演員們研究每一場戲。家怡曾與保怡合作《瑪嘉烈與大衛系列—綠豆》,今次再度合作,家怡笑言不夠喉,希望保怡會再找她合作,她說:「同保怡拍戲係好enjoy,而且呢個團隊亦畀咗好多自由空間我哋,未拍之前,大家又會去打邊爐、飲吓酒。」保怡補充:「咁多年,一見到演員就要拍,大家唔熟會怯場,所以《歎息橋》開鏡前,我搞咗個聚會,大家熟咗,去到片場都會好輕鬆。」

對於大陸早前已率先播,有網民對香港未能同步播映感失望,保怡無奈地說:「我哋公司其實係一個製作單位,至於邊度上先,邊度上後,就真係要問返啲老闆。」會否擔心因觀眾已可在網上追看而影響收視?他續說:「冇辦法,其實呢樣嘢我都提過,我覺得啲人會重複睇,所以我唔驚,因為呢套劇,你唔能夠睇一次就會明,我相信香港咁多有智慧嘅觀眾應該睇兩次,因為我自己都要睇兩次。」

至於伍姑娘在劇中飾演一個有情緒病的都市女性,而兒子(岑珈其飾演)則患有絕症,伍姑娘大讚劇本寫得好,但她的角色是較難處理,她指導演向她表示,就是要她放下自己的包袱去演繹這個角色:「我覺得都幾好玩,活到92歲呢啲年紀,都仲有人搵;其實喺唔同嘅平台,或者唔同嘅班底,都有唔同嘅演繹,可能要做到好露骨,如果唔係啲觀眾會唔知㗎,但係呢個團隊係唔使,佢哋認為有需要先要。」談及這個角色很沉重,會否抽離不到?伍姑娘即笑說:「唔會,我做咗90幾年演員,我冇乜試過抽離唔到,同埋我份人好樂觀。」

今次是否算是首次為ViuTV拍劇?早在2013年已與無綫完約的伍姑娘說:「呢個問題好尷尬,應該咁講, ViuTV係買咗呢套劇,我係幫保怡間公司拍,其實幫邊個平台都冇所謂。」對收視有沒有信心?她說:「其實唔止呢圖套,第二啲平台嘅電視劇都喺大陸播咗,然後先喺香港播,所以都會有呢啲事情發生,只要劇本好,好多人都會重睇。」

此外,提到衛詩雅5個月前在北海道滑雪時發生意外,導致左腳骨裂,她表示事發後2、3個月,照CT(電腦掃描)時才發現是斷腳骨,現時需要其他治療方法:「近排疫情好啲,有部電影提早7月開,導演好緊張問我點,因為我喺戲裏面要跳鋼管舞。」

採訪:黃曉妍

攝影:仇志德、葉君海

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

首次擔任監製兼演員的林保怡今日在活動中表示,不擔心觀眾早已在網上睇劇,並指至少看兩次才明劇情。


林保怡與周家怡做訪問時做足防護措施,戴好口罩。


伍姑娘指今次的角色沉重,但沒有抽離的問題。


岑珈其(右)飾演伍姑娘兒子,患有絕症;談善言(右三)亦有份參演。


衛詩雅指左腳腳傷未癒,會繼續治療,希望趕及7月開拍新片。



鍾意就快D Share啦!