掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

【黃店黃金周】徐天佑護膚品店流失客人 靠「加油」兩字補充正能量 #徐天佑

採訪:栐仁攝影:仇志德攝錄:廖達燊徐天佑是去年反送中運動少有願意表態的藝人,早已被列作黃絲,天佑跟太太Olive的政治理念相同,他們前年花費百萬元在尖 ...




採訪:栐仁 攝影:仇志德 攝錄:廖達燊


徐天佑是去年反送中運動少有願意表態的藝人,早已被列作黃絲,天佑跟太太Olive的政治理念相同,他們前年花費百萬元在尖沙嘴開護膚品店,去年為支持社會運動而加入黃色經濟圈成為黃店。

趁着五一黃金周,二人今日落舖打點並接受訪問,店舖樓高兩層,裝潢舒適雅致,不時會有客人來「懲罰」,不過下層的spa區因禁業而空無一人。疫情下,經營是否相當嚴峻?Olive說:「之前成間舖閂門3個星期,spa區已經一個月冇開,希望7號真係開到,而家零收入。經營係有困難嘅,始終喺尖沙嘴地段,運動時同事都食晒催淚彈,啲人唔敢上嚟,疫情更加唔敢上嚟,所以舖面實有影響,而家未去到蝕錢,但就未賺錢。本身計劃嘅增長而家完全達唔到標,好彩我哋仲有網上生意,未需要告急咁慘!」天佑則認為疫情比社運的影響更嚴重,他說:「呢段時間係難賺錢,運動時都冇而家咁難,不過絕對要撐落去。」

生意經營艱難,Olive的舖頭聘請了10多名員工,她無奈要冇工開的按摩師放兩周冇薪假,幸好業主也輕微減租,她期望疫情快過,一切能夠盡快恢復正常。對於未來計劃,他們異口同聲:「見步行步」天佑謂無論如何也支持太太,他們互撐對方的行動就是傾訴,他們無所不談,就連看新聞見到不公平的小事也鬧一餐,兩公婆的政治理念也一樣?Olive堅定地說:「我哋所有嘢都好一致,大家一齊睇新聞鬧嘅嘢都好一致,意見同價值觀要相似係好緊要,咁先可以一齊生活。」

成為黃店一份子,Olive指有客人流失,同時亦有賺取客人支持,她說:「有流失嘅,亦賺取到多啲客,會有人嚟『懲罰』我哋,好感激佢哋。一個生意可以繼續係因為佢嘅產品、品質同埋服務,而唔係你係藍定黃。我哋係一間小店,有好多人支持本土製作。」天佑也感謝客人支持,一聽到「加油」二字令他感動,他說:「我哋係正面思想嘅人,諗住會好遲早都會好,其實聽到有客人講『加油』已經夠,呢兩個字好緊要。大家都好需要正能量,睇到香港人咁堅持係好感動,希望疫情快啲過,一定會好嘅!」

採訪:栐仁

攝影:仇志德

攝錄:廖達燊

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

因為徐天佑跟太太Olive政治理念好黃,令兩人的舖頭流失部份客人。


去年反送中運動已經令經營難上加難,但仍有黃絲「懲罰」,沒想到其後的武漢肺炎更難捱。


趁着五一黃金周,天佑跟Olive返舖頭打點。


Olive說舖面的spa區停開,無奈要按摩師放兩周冇薪假。


天佑跟Olive價值觀相同,見到社會不公平,要鬧都一齊鬧。



鍾意就快D Share啦!