掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

《叔·叔》獲劇本獎 太保奪編劇家協會最佳角色獎

太保與導演齊齊得獎。
《叔·叔》獲劇本獎 太保奪編劇家協會最佳角色獎太保與導演齊齊得獎。香港電影編劇家協會頒發2019年度獎項,並邀得關錦鵬導演分享創造電影的心得。由楊曜愷 ...




《叔·叔》獲劇本獎 太保奪編劇家協會最佳角色獎

太保與導演齊齊得獎。

香港電影編劇家協會頒發2019年度獎項,並邀得關錦鵬導演分享創造電影的心得。由楊曜愷導演、編劇的電影《叔.叔》榮獲2項大獎,包括「推薦劇本獎」及「最佳電影角色獎」。當中「最佳電影角色獎」是由《叔.叔》中太保飾演的阿柏一角奪得,可喜可賀。

榮獲「最佳電影角色獎」的太保表示:「《叔.叔》電影劇本係楊曜愷導演嘅心血,有幸不負所託。你唔睇唔知道,睇咗亦唔會嚇一跳,係一個發生在香港嘅故事,係一部同志電影,愛情電影,係感人嘅作品!《微風細雨》裏面有句歌詞『訴說著無盡秘密,讓我們共尋覓』,當初楊曜愷導演嘅劇本同誠意打動咗我獻出第一次,希望呢部戲可以感動香港觀眾。再次謝謝香港電影編劇家協會,謝謝你們!」

關錦鵬與太保
關錦鵬與太保



早前太保已憑《叔.叔》入圍台北金馬獎最佳男主角,更勇奪香港電影評論學會最佳男演員,和香港電影導演會最佳男主角。在今屆香港電影金像獎亦入圍最佳男主角,結果待定。這次再下一城,連獲香港電影編劇家協會2個年度大獎。

同時榮獲「推薦劇本獎」及「最佳電影角色獎」的《叔.叔》導演、編劇楊曜愷表示:「今次係編劇家協會第一次頒呢個獎,證明佢哋體會到一個角色演繹得好,除咗演員功勞之外亦都係因為劇本,角色寫得夠立體,有機會畀演員發揮。呢個係對每一個編劇一個好大嘅鼓勵同埋認同。」




鍾意就快D Share啦!