掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【老婆做擋箭牌】關禮傑拍《新紮師兄》收工想念張曼玉 全靠做運動抽離角色  #張曼玉 #關禮傑

(微博圖片/《新紮師兄》劇照)娛樂圈的模範人夫買少見少,58歲的關禮傑算緋聞絕緣體,他於1984年跟空姐老婆梁安娜(Anna)結婚,二人1990年在加 ...




(微博圖片/《新紮師兄》劇照)


娛樂圈的模範人夫買少見少,58歲的關禮傑算緋聞絕緣體,他於1984年跟空姐老婆梁安娜(Anna)結婚,二人1990年在加拿大結婚,婚後育有兩女關楓馨和關楓盈,身為虔誠基督徒的他婚後全心全愛家庭。關禮傑日前接受港台節目《舊日的足跡》訪問,他大爆早年返內地拍劇,曾有女埋身,但關禮傑定力夠,把持得定,力保好爸爸、好老公的金漆招牌。

關禮傑分享如何堅守零緋聞,他說:「我就是要畀太太安全感同信任感。喺國內拍戲會有狂蜂浪蝶,但我唔會畀機會自己,亦唔會畀機會對方,我會主動拒絕對方,同時會叫太太嚟。女士好敏感,有甚麼風吹草動,一眼就知了。呢啲情況咁多年一定有,但對方見到太太出現,慢慢就會走……今年我哋結婚30周年,我希望可以同好多見證我哋呢段婚姻嘅朋友食一餐飯,如果兩個女都喺身邊就最好喇!」關禮傑自爆平日也會出冧招冧老婆,當太太口中說送花不環保,他說:「我就會突然送佢一支,佢好開心,哈哈哈!我多謝佢多年嚟,對我嘅信任同支持。」入行38年的關禮傑都保養得宜,他坦言貪靚,平日愛穿便服,看來會比真實年齡年輕。

關禮傑是無綫電視第11期藝員訓練班學員,他在1982年參演劇集《萬水千山總是情》,並扮演汪明荃(阿姐)和謝賢(四哥)的兒子,關禮傑回想:「導演杜琪峰要我飲杯奶茶,做一個憧憬未來嘅表情,我take 咗十次都做唔到……我其實只懂背劇本,當時阿姐同而家一樣好cool,但個心好暖,四哥就好瀟灑咁即場睇劇本,即場講對白,非常佩服,兩位前輩都冇出聲,而我喺好緊張下,阻住大家收工,只怪自己唔長進。」

關禮傑拍過的多套劇集,《新紮師兄》中「好姐」一角最為觀眾下深刻印象,關禮傑當年執二攤接演,他說:「當時招振强就係見我高大,但冇男子氣,所以畀我呢個角色……我要多謝偉仔(梁朝偉),佢從未跟我講甚麼鼓勵說話,但佢用身體語言,實際行動去幫我完成一場喊戲,幫我上到一個位置,我好感激佢。」劇情講述關禮傑愛上張曼玉,他表示當時已跟現任太太拍拖,劇外間中也會想念張曼玉,不過拍完戲便專業地抽身,未有越軌,他笑言最佳方法是做運動。近日朱智賢和黎振嬅在大台拍劇扮情侶撻着,女方被爆出做第三者時,她卻以抽離不到角色做藉口,看來朱智賢以後要好好學習關禮傑這個抽離妙法。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

關禮傑是好爸爸也是好老公。(微博圖片)


關禮傑和太太今年結婚30周年。 (微博圖片/劇照)


關禮傑接受車淑梅訪問。


張曼玉當年演出時十分清純。 (《新紮師兄》劇照)


關禮傑在《新紮師兄》中「好姐」一角最為觀眾下深刻印象。 (《新紮師兄》劇照)



鍾意就快D Share啦!