掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

謝東閔:C1:謝東閔點名怒爆黎振燁:講嘅都係大話 #謝東閔 #黎振燁

唔信謊言救到孕婦心!黎振燁認出軌,背大肚老婆與朱智賢交往,雙方先後交代,女方認錯指抽離不到角色,男方則指霧水情緣只維持數星期。不過,黎振燁的言論觸怒了 ...




唔信謊言救到孕婦心!


黎振燁認出軌,背大肚老婆與朱智賢交往,雙方先後交代,女方認錯指抽離不到角色,男方則指霧水情緣只維持數星期。不過,黎振燁的言論觸怒了朱智賢男友謝東閔,他於社交網點名鬧黎振燁講大話,不相信謊言可以挽救一個孕婦的心:「我只想說他站出來所說的都是謊言!」


前港姐朱智賢與人夫黎振燁之前因拍無綫新劇《食腦喪B》而真搭上,偷情事件曝光後,雙雙形象破產!繼朱智賢日前與男友謝東閔開記者會「爆喊」交代並認錯,坦言抽離不到角色才做錯事,之後黎振燁亦與大肚老婆一齊受訪,表面上得到妻子原諒的他,突然由賤男變暖男,並以「霧水情緣」形容與朱智賢的關係,表示只維持數星期,相信自己可以完全抽離角色。


「咩大話佢自己知」


不過,黎振燁的言論終觸動了謝東閔的神經,昨日凌晨於社交網留言,直斥黎振燁講大話:「點解一個人用完謊言巧語之後還可以站出來講大話。」更hashtag黎振燁,明顯衝着他而來,火藥味極濃!


記者昨日聯絡謝東閔,問到黎振燁究竟講了甚麼大話?他說:「其實尋晚我係有感而發,但如果一個人再企出嚟都係講大話,如果呢啲大話,可以挽救到一個孕婦嘅心同一個家庭,我會啃咗佢。至於佢再出嚟講嗰啲係咩大話,佢自己知!」再問他在記者會指要為事件負責任,所指是甚麼?他說:「之前我都講咗,可能係之前顧住做嘢,大家見得少咗。」並再三強調相信女友朱智賢,會跟她捱過這段日子。至於黎振燁對於被指「講大話」,他表示沒有回應。


袁偉豪畀Like撐好友


謝東閔鬧爆黎振燁大話精,不少圈中人包括好友袁偉豪、周志文、王卓淇、郭子豪等紛紛畀Like,就算之後有不實報道指他們受無綫壓力,「彈弓手」Unlike,他們即出示「畀Like圖」,有圖有真相,以行動支持謝東閔。袁偉豪受訪時亦直言:「我冇彈弓手喎!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!