掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

楊洛婷:楊洛婷挑戰女婆山嗌救命 攬實「J神」唔放 #楊洛婷

睇嚟女性都抵抗唔到元陽石嘅獨有「魅力」!轉行做「行山KOL」嘅藝人楊洛婷(Rabeea),今次佢就決心挑戰有成7公里嘅沙田女婆山,當中又要攀爬又要穿越 ...




睇嚟女性都抵抗唔到元陽石嘅獨有「魅力」!


轉行做「行山KOL」嘅藝人楊洛婷(Rabeea),今次佢就決心挑戰有成7公里嘅沙田女婆山,當中又要攀爬又要穿越樹叢,身水身汗走去搵傳說中嘅「J神」元陽石!


元陽石,就係外形似男士生值器官嘅奇石,一直都成為唔少女山友不避嫌走近合照嘅打卡點,而Rabeea都搵埋呢一女性朋友齊齊搵石,佢仲自爆當中一段路行到佢每三十步就要坐低抖抖,又嗌晒救命話天氣好熱好熱,真係睇見都辛苦…


佢為咗見奇石,直頭同好友行咗去樹叢中,連路都冇,唔怪得當佢行足2個半鐘終於見到元陽石嘅時候,佢同好友都即刻脫去上衣,僅以Sport Top上陣攬實元陽石唔放,以熱辣辣嘅肉體迎接期待咗成程路嘅奇石!除此之外,佢同好友亦同時去到豆腐石同山頂位打卡,Rabeea自己都話今次行得佢好滿足呀~



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!