掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【已報警】On仔@C AllStar買餸極速失單車 精神勝利詛咒賊仔 #C AllStar

住新界,跨區出入最好有車代步,如果同區都最好都要有部單車,可以慳返唔少時間。不過有部單車,都要擔心有突然情況。On仔@CAllStar昨晚就絕望呼喊, ...






住新界,跨區出入最好有車代步,如果同區都最好都要有部單車,可以慳返唔少時間。

不過有部單車,都要擔心有突然情況。On仔@C AllStar昨晚就絕望呼喊,半小時買完餸單車竟然不翼而飛,他在IG貼相,只剩下被剪斷的單車鎖鏈,最慘的是單車昨日才維修完,他嬲爆呻到:「諗住踩單車去買餸,就被剪鎖偷車,噚日啱啱用咗成千蚊整好,我知搵返機會渺茫,但如果有朋友係做單車買賣,等偷嘢嗰個廢物賣唔出。」On仔已經報案,亦見到附近有閉路電視,相信會捉到偷車賊。On仔亦出動精神勝利法,呼籲一人一句詛咒,:「就算捉你唔到,我都會咒你全家。」Cheronna有留言幫口:「幫你咒緊個人渣。」Aka亦都派了3個嬲。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

被剪鎖偷車。(IG圖片)







鍾意就快D Share啦!