掃呢頁CODE去手機

2020年5月6日 星期三

【放寬限聚令】吳啟明食肆周一重啟夜市 陳潔玲Party Room受惠不大 #吳啟明 #陳潔玲

(資料圖片)香港疫情緩和,截至昨日連續15日沒有本地新增確診個案。特首林鄭月娥在記者會上宣佈於5月7日到期,有關食肆以及群組聚集的規例將延長14日至5 ...




(資料圖片)


香港疫情緩和,截至昨日連續15日沒有本地新增確診個案。特首林鄭月娥在記者會上宣佈於5月7日到期,有關食肆以及群組聚集的規例將延長14日至5月21日,但會放寬部份措施,七類需要關閉的商業處所,遊戲機中心、健身中心,包括戲院在內的娛樂場所、美容中心、按摩中心、麻雀及天九耍樂處所可以重開,除了需要顧客必需配戴口罩、量體溫、搓手液外,個別行業亦需要有額外保護措施。

吳啟明在上環經營食肆「慢煮兩餐」在限聚令下,餐廳已停開夜市,只靠午市支持經營頗困難,他說︰「放寬當然會有幫助,越放寬越解除越有幫助,呢樣係肯定。下星期一可以重開夜市。」他笑言限聚令下,門口等位的食客大排長龍,放寬後可以增加營業額。

經營Party Room的陳潔玲對放寬未有太大受惠,她回應表示:「其實一路都有人搵我哋租場,但係停業令足足兩個月,喺呢個情況之下,我哋都唔可以做生意,雖然政府資助返我哋四萬蚊,但係兩個月加埋損失點止咁少呢,而家限聚令放寬,唔可以接派對生意,惟有淨係租場畀人拍攝或者小型興趣班。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

吳啟明笑言限聚令下,門口等位的食客大排長龍,放寬後可以增加營業額。



鍾意就快D Share啦!