掃呢頁CODE去手機

2020年5月2日 星期六

【又有巨星出手】效法歌神Sam 城城開Iive 助職業舞蹈員 #城城

【又有巨星出手】效法歌神Sam城城開Iive助職業舞蹈員21分鐘前自疫情爆發之後,唔少藝人都出手救助基層。好似除咗落區派口罩之外,早排仲以香港演藝人協 ...




  • 【又有巨星出手】效法歌神Sam 城城開Iive 助職業舞蹈員
  • 21分鐘前




自疫情爆發之後,唔少藝人都出手救助基層。好似除咗落區派口罩之外,早排仲以香港演藝人協會名義,舉辦馬拉松式抗疫show ,搵埋古巨基、森美等演出,呼籲市民留在家中抗疫。不過,最有心應該係歌神許冠傑喇!上個月搞咗個「同舟共濟」網上演唱會,支持通利工程演唱會部失業的手足。繼歌神之後,又輪到舞王郭富城出手。據知,城城正籌備開網上演唱會,籌款幫助最近手停口停的一班舞蹈員。

武漢肺炎肆虐全球,各行各業大受打撃。包括演藝界亦有唔少手足手停口停。紅磡體育館自去年下半年開始亦進入真空期,原本靠做演唱會或教跳舞為主要收入的一班舞蹈員,近半年幾乎零收入。有見及此,舞蹈員出身的城城決定伸出援手。

據知,城城打算效法阿Sam ,舉行網上演唱會,現正籌備階段,籌得的款項將會捐出,幫助職業舞蹈員。而城城到時亦將會以跳舞為主。上次歌神開live,吸引咗255萬人觀看。今次輪到舞王,相信唔少市民都非常期待!

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!