掃呢頁CODE去手機

2020年7月1日 星期三

【拍劇惹是非】吳千語被爆做「雙面人」眼紅胡杏兒 #吳千語 #胡杏兒

26歲吳千語出道以來,負面新聞不絕,近日為ViuTV劇集《熟女強人》拍攝,喺劇中演雙性傾向嘅甜品師「林可兒」,跟傅穎有感情線,今日有報道指,吳千語拍攝 ...






26歲吳千語出道以來,負面新聞不絕,近日為ViuTV劇集《熟女強人》拍攝,喺劇中演雙性傾向嘅甜品師「林可兒」,跟傅穎有感情線,今日有報道指,吳千語拍攝時,竟然變「雙面人」。

有傳千語曾跟幕後投訴同劇的胡杏兒服裝比佢啲衫更貴更靚,疑有人眼紅有感自己不被重視,要求劇組「跟進」,報道聲稱2名服裝部同事覺得受委屈而辭職,有知情人士指杏兒啲靚衫大部份都係私伙。不過千語在杏兒面前,則猶如小fans,人前多數陪伴在側,看似感情不錯,幕後工作人員也得知此事。千語回覆傳媒時僅稱唯一一次討論就係出海要着咩款式嘅泳衣,強調跟台前幕後合作愉快,而服裝人員亦沒離職。杏兒助手代回覆:「沒有回應。」

千語透過經理人回應:「拍《熟女強人》時,對劇組安排嘅衫完全滿意,因為相信服裝指導嘅專業,唯一一次有討論係出海著嘅泳衣款式,而係拍攝期間,亦無服指離職,整個拍攝同台前幕後都好開心」。此外,千語中午在IG貼出二人合照,稱她們很好,又留言:「別挑撥離間了!」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

千語中午在IG貼出二人合照。(IG截圖)


(千語IG截圖)



鍾意就快D Share啦!