掃呢頁CODE去手機

2020年7月2日 星期四

【文武都唔得】警員用錯英文叫外籍男入封鎖線 黃秋生:屎坑關刀冇把利 #黃秋生

網上截圖(左)/資料圖片近半數的散仔警員都是毅進畢業,未知可是英語程度有限公司,執勤若遇上外籍人士時,簡直是笑料百出。昨網上瘋傳「毅進仔」講錯英語gr ...




網上截圖(左)/資料圖片


近半數的散仔警員都是毅進畢業,未知可是英語程度有限公司,執勤若遇上外籍人士時,簡直是笑料百出。昨網上瘋傳「毅進仔」講錯英語grammar的爆笑短片,片中見到前線警員在銅鑼灣拉起封鎖線時,因為漏了把一名外籍男劃入範圍內,有警員上前用英語「兇」外籍男,連「問」4次外籍男:「You are Hong Kong police?」警員又解釋不到為何要外籍男走入封鎖線,大家雞同鴨講,警員竟然叫外籍男轉channel「講中文」,圍觀者爆笑,最後警員索性用行動解決困局,自動幫外籍男拉起封鎖線,把對方圍進去。

網民對這條片大剝花生,連影帝黃秋生今日都在FB熱烈討論,他留言:「You are police? 文法固然不對。講中文啦,好!而家呼籲你哋,呢個係非法集會。連中文都狗屁不通。某種主張,公開要求大眾支持為呼籲。屎坑關刀,冇把利。經各位提點,後加,文又唔得武又唔得。」網民大讚秋生所言「文又唔得,武又唔得」講得好,秋生神回:「固然係,但係掉得落屎坑,利都變唔利喇!」有網民則說:「歇後語引用錯誤!屎坑關刀係文(聞)唔得,武(舞)又唔得。無張利係周身刀仔。」秋生解答:「利都唔掉落屎坑喇!」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(FB截圖)



鍾意就快D Share啦!