掃呢頁CODE去手機

2013年11月14日 星期四

澳門猛人贊助手術費 肥媽五十萬割腫瘤 肥媽,M1,




探熱針

澳門猛人贊助手術費 肥媽五十萬割腫瘤

發現子宮再有個 6CM腫瘤的肥媽瑪利亞,本週一(十一月十一日)晚由老公及家人送入養和醫院進行手術,將子宮、卵巢及部分淋巴一次過切除。

十五年前曾在腸位置發現癌細胞的肥媽,倍感生命無常,早前更立定遺囑,萬一出事,會將身家平均分給子孫。在澳門有不少朋友的她,更獲友人資助十萬幫補醫藥費。

其他影片
割瘤當生仔

週一晚上七點半,準備翌日(十二日)做手術的肥媽,由兄弟姊妹及助手攙扶抵達養和,而一直怪她堅持完成上月演唱會才面對現實睇報告的老公,則拖住行李喼尾隨。入到醫院,肥媽戴上口罩,再辦理入院手續及到付款處繳交費用,在大堂逗留二十分鐘,搭𨋢直上病房。

年近六十做大手術,樂觀的肥媽做好準備,事前立定遺囑,將身家悉數分給老公及子女。

「我今次諗咗好多嘢,生命無常,個腫瘤愈來愈大,近排又生多一個細嘅,所以入院前,我諗過搞啲家庭生意,希望所有仔女都有錢搵,但佢哋叫我唔使掛心,話佢哋個個有瓦遮頭,夠食夠住,叫我放心。不過我都立定平安紙,如果有咩事,啲錢留曬俾老公同仔女。

「入院前我已經做好準備,將燉好嘅花膠同黨參一包包分好,等做完手術可以燉番熱嚟食,費事工人唔知點做。我都有安慰自己,當入醫院生 BB,將個衰仔生咗落嚟,然後丟咗佢,之後休養就當坐月,等自己唔好亂諗嘢。無綫都預咗我會返去做多輯煮食節目,我好番就會即刻開工。」肥媽說。

肥媽今次做大手術,老公陪住她入院,且全程面露擔憂。

向來硬淨的肥媽,親自排隊交手術及住院費。

肥媽交遊廣闊, 05年,她到澳門幫選立法會議員的四太打氣。 09年,她又出席造勢晚會,跟不少猛人有交情。

兩醫生動刀

為確保接近七個鐘的手術順利完成,肥媽不惜再花多一筆錢,為主診醫生聘請多一個助手。

「我問過醫生,佢話個手術要做成六至七個鐘,我覺得一個醫生做會好辛苦,所以主動提出搵多個醫生幫佢,嚿錢由我負責。坦白講,錢可以隨時搵得番,我希望手術可以盡快完成,醫生亦唔使咁大壓力。」肥

媽說。

是次入院,手術費連一星期住院費用,埋單大概五十萬左右。據了解,一個跟肥媽相識多年的澳門朋友,主動資助她十萬元做醫藥費,對於朋友慷慨援手,肥媽十分感動。「佢叫榮哥,係我澳門一個搞娛樂嘅朋友,知道今次手術費好貴,即刻就話俾十萬蚊我。其實除咗榮哥,好多朋友都送咗好多籮葵花子俾我,話有排毒功能。」

交遊廣濶的肥媽事先聲明,叫朋友不要探病。「老公知我朋友多,如果咁多人嚟探病,佢會詐型話要排隊先見到我,其實佢係擔心我唔夠休息,所以大家唔好嚟睇我,等我好番,一定會出嚟見朋友。」肥媽說。

因要安心完成跟陳潔靈及葉麗儀合唱的演唱會,肥媽直到完結後才敢去看檢查報告。

跟陸浩明擔任主持的飲食節目《食平 D》再開續集,肥媽打算病癒後即開工。

結婚多年,肥媽今年才正式補擺喜酒,她更著裙褂跟老公在台上合巹交杯。

肥媽因識搞氣氛而工作不斷,早前在《星夢》擔任評判,在評論歌手表現時,令身邊的倫永亮笑個不停。

有備無患

不少人視立遺囑為禁忌,但唔怕一萬只怕萬一,為免死後為家人帶來不必要麻煩,現今世代,有病無病,預先安排好始終是上策。

張達明

現年 48歲的張達明,去年證實患上鼻咽癌三期,心痛老婆既要照顧他又要出外工作,有一子一女的他,先立定遺囑。

關之琳

圈中富婆關之琳,生活開心無憂,但卻深信今曰不知明日事,一直負起擔家責任的她,二十歲已經立定遺囑,給家人一個保障,無後顧之憂。



鍾意就快D Share啦!