掃呢頁CODE去手機

2015年4月28日 星期二

30A變33C博到盡 隆胸顏子菲狙擊張家瑩 張家瑩,顏子菲,BKD_S,



30A變33C博到盡 隆胸顏子菲狙擊張家瑩



其他影片:>>






30A變33C博到盡 隆胸顏子菲狙擊張家瑩

顏子菲、張家瑩及婚後久未露面的黃卓玲,前晚在紅磡出席傳訊公司晚宴,早前從大腿及臀部抽脂進行豐胸手術,由30A升級到33C的顏子菲,僭建成功即刻谷到盡,盛裝強谷事業線再腳踏5吋高踭鞋,力鬥同樣低胸出動的張家瑩,不過張家瑩認真夠大方,除送雞精慰問剛做完手術的顏子菲,更笑言看到對方的胸好想摸摸試手感。



【隆胸後33C】

■升cup後的顏子菲前晚出席晚宴時,谷盡事業線。

唔排除露點演出

顏子菲表示手術後得到很多人的鼓勵,日後會更性感示人,現正籌備推出第一本寫真,計劃到歐洲取景,不過未接受到露點,她說:「最好唔好如果唔係本寫真要好貴先得,不過我都唔敢講實,如果有角色啱可能會大膽嘗試。自己𠵱家努力轉型做演員,西片、港產片都有機會,希望快啲有好作品畀大家欣賞。」



【隆胸前30A】

■僭建前的顏子菲平平無奇,難怪會自嘲iPad胸。資料圖片



■張家瑩谷胸上陣力抗僭建子菲。

家瑩:想感受吓手感

家瑩則笑說:「我會私底下同佢要求感受吓個手感,不過我就唔會考慮整形,可能年紀大啲會去拉面皮,不過我好怕痛,所以都好佩服子菲。」家瑩前晚第一次正面觀賞「升胸」後的子菲,她說:「戥佢開心,女仔有自信好緊要,如果整完開心啲,何樂而不為呢!之前送咗啲台灣好出名嘅雞精畀佢,因為唔會肥,少少心意」

採訪:藍文浩

攝影:仇志德



■(左起)陳綺明、鄭敬基及羅霖盛裝出席公司晚宴。



■黃卓玲與老公罕有地齊齊現身公開場合。

鍾意就快D Share啦!