掃呢頁CODE去手機

2016年1月4日 星期一

67年前隱形眼鏡點造出來?睇到心驚驚 __,

依家隱形眼鏡愈來愈薄,而且使用更方便,一次性的,連清洗都可以慳番。其實67年前已經有隱形眼鏡,當時的隱形眼鏡如何製造出來呢?網上流傳一段黑白影片,片中係1948年一個醫生製作隱形眼鏡的過程,當時澳洲唯一隱形眼鏡製造者PenhrynThomas,先將一小杯黏性物質倒入一名被麻醉女性嘅眼球,2分鐘後取下,再把模具疊加上一小片塑膠,利用機器塑形成眼球形狀。製作出初成品後,再刮去隱形眼鏡外部多餘塑膠,並研 ...




其他影片:>>






依家隱形眼鏡愈來愈薄,而且使用更方便,一次性的,連清洗都可以慳番。其實67年前已經有隱形眼鏡,當時的隱形眼鏡如何製造出來呢?

網上流傳一段黑白影片,片中係1948年一個醫生製作隱形眼鏡的過程,當時澳洲唯一隱形眼鏡製造者Penhryn Thomas,先將一小杯黏性物質倒入一名被麻醉女性嘅眼球,2分鐘後取下,再把模具疊加上一小片塑膠,利用機器塑形成眼球形狀。製作出初成品後,再刮去隱形眼鏡外部多餘塑膠,並研磨鏡片內部,確保度數,接著再經過拋光等一系列步驟後,才完成製作。當時嘅隱形眼鏡只能戴6至8小時。

隱形眼鏡在67年前係好高科技嘅產品,不過睇完條片,覺得當時嘅人肯配肯戴,真係好需要勇氣。

圖:British Pathé YouTube

鍾意就快D Share啦!