掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

結婚兩年》推劇養身 37歲陳敏之終於有咗 __,陳敏之,

木結婚兩年》推劇養好身37歲陳敏之終於有咗2,207views│2016年07月01日嫁咗俾做燈飾生意嘅William,「索腿天后」陳敏之講明婚後不設防,加埋近期推劇減少工作量,唔夠兩年,敏之終於得償所以,有喜訊啦!而且仲要一索得男!陀B夠三個月,敏之急不及待喺微博分享喜訊:「Ababyisablessing!ThankyouGodforthisamazinggiftfromheavenabove ...


木結婚兩年》推劇養好身37歲陳敏之終於有咗2,207views│2016年07月01日嫁咗俾做燈飾生意嘅William,「索腿天后」陳敏之講明婚後不設防,加埋近期推劇減少工作量,唔夠兩年,敏之終於得償所以,有喜訊而且仲要一索得男!陀B夠三個月,敏之急不及待喺微博分享喜訊:「Ababyisablessing!ThankyouGodforthisamazinggiftfromheavenabove ...


  • 木結婚兩年》推劇養好身 37歲陳敏之終於有咗
  • 2,207 views│2016年07月01日
  • 嫁咗俾做燈飾生意嘅William ,「索腿天后」陳敏之講明婚後不設防,加埋近期推劇減少工作量,唔夠兩年,敏之終於得償所以,有喜訊而且仲要一索得男!

    陀B夠三個月,敏之急不及待喺微博分享喜訊:「A baby is a blessing !Thank you God for this amazing gift from heaven above, a precious little prince  to cherish and to love (感謝天父賜我一份神奇的禮物,我好感恩!而且珍惜、愛錫我嘅小王子)」

    相中的敏之著住露膊白色裙,摸住三個月肚,一臉幸福。另外,敏之更為了陀B舒服啲,剪掉了長髮。

    敏之同WILLIAM結婚兩年終於有喜

    鍾意就快D Share啦!