掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

視帝三甲不入?安仔抱平常心:享受過程 __,安仔,郭晉安,許志安,

郭晉安話自己付出咗努力,享受個過程!藝人郭晉安在尖沙咀出席無綫壓軸台慶劇《致命復活》大結局晚宴。談到大結局劇情幾乎盡透,萬綺雯是終極波士,他即在訪問中謂:「劇透還劇透,但係依舊好精彩,兩個鐘頭劇情都好緊湊。(滿意結局?)覺得個結局好好,個HappyEnding有另一個意義,因為覺得個人物終於醒覺,身邊嘅人喺過去嗰十年都有內疚,有唔同嘅內心嘢。(有伏線?)黃德斌頭一個鐘都死咗啦!其實個故事裏面仲有另 ...


郭晉安話自己付出咗努力,享受個過程!藝人郭晉安在尖沙咀出席無綫壓軸台慶劇《致命復活》大結局晚宴。談到大結局劇情幾乎盡透,萬綺雯是終極波士,他即在訪問中謂:「劇透還劇透,但係依舊好精彩,兩個鐘頭劇情都好緊湊。(滿意結局?)覺得個結局好好,個HappyEnding有另一個意義,因為覺得個人物終於醒覺,身邊嘅人喺過去嗰十年都有內疚,有唔同嘅內心嘢。(有伏線?)黃德斌頭一個鐘都死咗其實個故事裏面仲有另 ...


郭晉安話自己付出咗努力,享受個過程!

藝人郭晉安在尖沙咀出席無綫壓軸台慶劇《致命復活》大結局晚宴。談到大結局劇情幾乎盡透,萬綺雯是終極波士,他即在訪問中謂:「劇透還劇透,但係依舊好精彩,兩個鐘頭劇情都好緊湊。(滿意結局?)覺得個結局好好,個Happy Ending有另一個意義,因為覺得個人物終於醒覺,身邊嘅人喺過去嗰十年都有內疚,有唔同嘅內心嘢。(有伏線?)黃德斌頭一個鐘都死咗其實個故事裏面仲有另一個故事嘅!(蚊蚊唔喺度有遺憾?)都唔知佢去咗邊,可能佢返越南搵我。」

演技變成熟

提到他的演出獲好評,但可靠消息時其視帝票數三甲不入,他即謂:「係不過我自己就抱住平常心,自己付出咗努力,享受咗個過程。今年睇奧運見到李慧詩拎唔到金牌後,佢講嘅一句說話都令我好深刻,自己過去一年得到嘅嘢比拎金牌仲多,自己拍攝過程得到好多,演技成熟咗,劇本賦予咗我去另一個境界。」

恨原班陣容再合作

提到同劇的王浩信在訪問中指自己拍撞車戲後想自殺,問他是否同樣拍到有自殺傾向,他即謂:「演技都係一種藝術嚟,冇準則,大家唔好主觀。唔希望成日將辛苦放喺口邊,拍嗰時真係好享受,唔知幾耐先可以再遇到咁樣嘢製作。(好評夠?)係,用包容嘅心睇呢件事,結果係點都會接受。(續集?)原班人馬再合作已經好成功。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!