掃呢頁CODE去手機

2016年12月17日 星期六

名人:徐子淇孖李家誠再影婚照賀錫婚 __,李家誠,徐子淇,子淇,

十年後嘅徐子淇依然索爆。「千億新抱」徐子淇於2006年下嫁恒基二少李家誠(Martin),自此踏上幸福豐足嘅豪門路,更已成為四子之母,生活美滿,叫人羨慕!適逢今年是結婚十周年,子淇早前就接受東網訪問,就分享鮮為人知嘅豪門生活,更大讚老公勁錫自己,如果要為幸福評分,佢仲不諱言係100分幸福滿瀉㖭!十年前,子淇與李家誠世紀一吻,展開十年的童話婚姻生活,子淇就上載咗一張同老公新影嘅婚紗照,相中二人對住陽 ...


十年後嘅徐子淇依然索爆。

「千億新抱」徐子淇於2006年下嫁恒基二少李家誠(Martin),自此踏上幸福豐足嘅豪門路,更已成為四子之母,生活美滿,叫人羨慕!適逢今年是結婚十周年,子淇早前就接受東網訪問,就分享鮮為人知嘅豪門生活,更大讚老公勁錫自己,如果要為幸福評分,佢仲不諱言係100分幸福滿瀉㖭!

十年前,子淇與李家誠世紀一吻,展開十年的童話婚姻生活,子淇就上載咗一張同老公新影嘅婚紗照,相中二人對住陽光與海灘,即刻嚟個深情攬攬,Martin望實靚婆晒側面,而子淇就大晒靚膊頭,手拎花束,仲借文字再次向老公高呼「我願意」:「I did, I do and I always will.」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!