掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

【一聽就知】梁浸浸做頭號粉絲冧爆祖兒 __,祖兒,梁浸浸,容祖兒,

冧到呢,一聽祖兒首歌就認出把聲!靚媽鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡「梁浸浸」4月就2歲,依家嘅佢愈嚟愈識嘢又多嘢講,唔只冧爆一班網友,就連天王天后都係佢 ...


冧到呢,一聽祖兒首歌就認出把聲!

靚媽鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡「梁浸浸」4月就2歲,依家嘅佢愈嚟愈識嘢又多嘢講,唔只冧爆一班網友,就連天王天后都係佢嘅星級粉絲,果然係最強星二代!就好似天后容祖兒(Joey)咁,佢呢日喺Instagram上載咗一段短片,片中Yumiko播放Joey嘅新歌,仲問囡囡知唔知首歌係邊個唱,點知「梁浸浸」即時認出Joey把聲,仲嘟起嘴仔狂嗌JoJo(指Joey),真係cute到暈!

Joey睇完片亦冧爆,仲留言:「叉電video!Thank u浸浸and浸媽!」之後佢再上載另一段片,Yumiko問梁浸浸「JoJo唱歌好唔好聽」、「你鍾唔鍾意聽呀」,梁浸浸即刻點晒頭,祖兒留言話睇咗100次都有,又笑言「全世界最年輕的容粉」!唔少網友亦大讚「梁浸浸」相當可愛,仲話Joey母性大發,紛紛向佢催生B呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!