掃呢頁CODE去手機

2017年4月17日 星期一

直落兩局大敗!Stephy排球賽鎩羽而歸 __,Stephy,鄧麗欣,

唉!唉!唉!藝人鄧麗欣(Stephy)今日帶領排球隊Loey參加公開排球賽的女子乙組賽事,她與隊員在賽事中頻頻失誤,更連續兩局大比數落敗,最終輸掉比賽 ...


唉!唉!唉!

藝人鄧麗欣(Stephy)今日帶領排球隊Loey參加公開排球賽的女子乙組賽事,她與隊員在賽事中頻頻失誤,更連續兩局大比數落敗,最終輸掉比賽。接受東網訪問時,Stephy表示因爲是首場賽事,大家比較緊張,而且對手很強,令她們有壓力:「我哋輸經驗囉,你見球證差唔多吹咗我哋二十次掂網呀、double(連撃)嗰啲,其實中間我有少少忟自己、忟隊友,但冇辦法啦。」

Stephy又指這次是打計分的循環賽,故每一局都很重要,最高分的兩隊才能升上甲組。問可會向台灣同性密友兼排球教練小牛請教?她笑說:「我依家就想打畀佢但其實請教都冇用,排球係要睇成隊人嘅,所以要練習多啲。」她又透露5月中將拍新戲,但已預留日子出席之後的賽事。問現時可有簽新公司?她笑言仍是自僱人士,並否認加盟古天樂公司旗下。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!