掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

【獨家有片】李佳芯男友擒啜攬女上床:唔會同任何人交代 __,李佳芯,

咦,呢個咪李佳芯男友陳炳銓,但佢攬緊嗰個唔係李佳芯喎!仲要俾人哋騎住,李佳芯知唔知道先?攬女上床,其實是拍攝ViuTV新劇《賤民20》。拍外景冇冷氣, ...


咦,呢個咪李佳芯男友陳炳銓,但佢攬緊嗰個唔係李佳芯喎!仲要俾人哋騎住,李佳芯知唔知道先?

攬女上床,其實是拍攝ViuTV新劇《賤民20》。拍外景冇冷氣,雖然對手Lexi都幾索,但其實陳炳銓拍得好辛苦。

問到有否同李佳芯備案,他說:「工作就是工作,不會跟任何人交代,最緊要同導演交代到畫面就得。」

有冇同李佳芯試下這場床戲先?

「通常這些戲我比較即興,來到就同對手夾。」他尷尬謂。

講到之前傳大台打壓他們的戀情,他即大耍太極說:「不答這些問題,總之正常、健康地發展。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!