掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

苗僑偉生日P 仔仔苗俊中途接索女上樓 __,苗僑偉,

唔知係邊個嚟嘅呢?笑得咁冧嘅!藝人苗僑偉(三哥)今日生日,一班朋友為他祝賀搞生日派對,兒子苗俊與太太戚美珍、兒子及數名友人一同現身。生日會期間,苗俊在 ...


唔知係邊個嚟嘅呢?笑得咁冧嘅!

藝人苗僑偉(三哥)今日生日,一班朋友為他祝賀搞生日派對,兒子苗俊與太太戚美珍、兒子及數名友人一同現身。生日會期間,苗俊在生日會中途,突然落到樓下等人,步出大廈接待了一名異性,未知是否其女友,而女友人帶着一支酒,估計是送給三哥做禮物。問到苗俊女友人是否女朋友,他只作甜笑回應,二人入到升降機後仍保持微笑。此外,曾志偉笑笑口到場,問他送甚麼禮物,他就未有回答,見到朋友便寒暄傾談。而藝人梁烈唯都有到場,他則表示未有準備禮物說:「大家送咗啲乜?(慶祝完父親節?)係呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!