掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

蕭亞軒凌晨玩直播 晒瘀傷揑鼻證冇整容 __,整容,蕭亞軒,

又好難怪網友估佢係咪飲醉。台灣天后蕭亞軒(Elva)自4月同小鮮肉男友分手後,佢忽然變身社交網狂人,上星期一(17日)凌晨仲玩埋直播,近一小時直播入面 ...


又好難怪網友估佢係咪飲醉。

台灣天后蕭亞軒(Elva)自4月同小鮮肉男友分手後,佢忽然變身社交網狂人,上星期一(17日)凌晨仲玩埋直播,近一小時直播入面,Elva不斷撥秀髮,喺自己屋企搞Party嘅佢,喺鏡頭前拎起酒杯飲紅酒,又唱又跳,得閒又同大家開心Share佢個衣帽間,似有些許醉意嘅Elva仲忽然力證自己冇整容,加上直播去到後段Elva唔小心露Bra邊兼大騷腿上瘀傷,真係睇到網友嘩嘩聲!

搵助手澄清為人唔「難搞」

直播中,Elva先係澄清被指「難搞」嘅傳言,搵嚟合作咗兩個月嘅助手入鏡,係咁問對方一齊做嘢嘅感想,被助手大讚:「很簡單的一個人,認真用心地愛每一個人。」感動到Elva大嗌想喊。

揑鼻搣面證冇整容

而Elva自公開整咗縫雙眼皮以嚟,外貌變得更精緻,經常惹來整容疑雲,唔知係咪被指控太多次,今次佢就嚟個自爆,大方喺直播中搣自己鼻頭,仲揑到變「豬鼻」又紅晒,去澄清自己個鼻子冇整過,佢又捏臉頰,自踩塊面太瘦,想去打填充物「整整佢」,不過佢就唯一承認對眼有加工:「我真的只有縫過雙眼皮!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!