掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

【獨家】陳嘉儀沙灘晒D奶 有蟲蟲陪瞓 __,嘉儀,周嘉儀,

陳嘉儀擁有34D火辣身材。擁有34D火辣身材的陳嘉儀(Tracy),有多年Model經驗,經常放噴血相上網,兼曾到台灣拍寫真,儲落大批Fans,每張相 ...


陳嘉儀擁有34D火辣身材。

擁有34D火辣身材的陳嘉儀(Tracy),有多年Model經驗,經常放噴血相上網,兼曾到台灣拍寫真,儲落大批Fans,每張相都有逾千Like,網上人氣甚高,早前她到日本沖繩拍寫真,並於下月面世。Tracy今次去了沖繩一般人較少旅遊的地方,包括絲滿市名城、國頭郡恩納村及讀谷村座喜味城等。談到性感尺度,她揚言一定去到盡,Fans不用擔心!除了必有的泳衣及內衣Look,她又在沙灘裸背晒Hot爆身材,亦有不少絕密噴血相,她又挑戰平日較少嘗試的造型,包括可愛、鄰家少女及日本風。

崖邊取景喊驚

其中一輯照片中,Tracy身處懸崖邊,鏡頭前一臉享受自在,但其實心驚膽戰,她說:「我本身有畏高,企懸崖邊嗰陣個身不斷向前傾,全靠助手捉住我對腳,但都驚到不停腳震!另外一輯相我瞓喺珊瑚石上,扮到好歎咁,其實成個背脊刮損晒,地下又有蟲,好驚㗎!」

問會否覺得書展過後才出寫真太遲?Tracy認為各有各做,不覺得輸蝕:「我唔想分豬肉咁,希望畀人認真感覺,成件事搞靚晒先推出。而且我做咗Model唔短時間,海外都有Fans,會上網發售畀台灣、新加坡、美國Fans。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!