掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

港姐:重磅Mandy成功甩……一磅 __,Mandy,港姐,Mandy Lieu,

革命尚未成功!!《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗一早起程到台北拍攝外景,佳麗中年紀最細、現時17歲的邱晴(Mandy)自言容易曬黑,所以帶備了面 ...


革命尚未成功!!

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗一早起程到台北拍攝外景,佳麗中年紀最細、現時17歲的邱晴(Mandy)自言容易曬黑,所以帶備了面膜和防曬,還有蚊怕水及能量補給食品。只有17歲的Mandy兩個月前才與家人去完台北旅行,今次是自己首次出門,能與一班佳麗同行感到心情興奮。

講到佳麗最新資料顯示Mandy瘦了1磅,現在是125磅,她笑謂盡力而為減磅,但減得不算辛苦,因教練教的方法很好,但亦擔心泳裝環節體型上會輸蝕,希望自信搭夠。問到將要泳裝有甚麼準備?Mandy說:「呢段期間都會戒食澱粉質同埋做多啲運動。」問到Mandy準備了甚麼款式的自選泳衣?她害羞說:「都係比堅尼款式,對身材唔會有特別大信心,要努力啲先會好。都幾緊張,因為未試過,平時去沙灘都會怕醜笠多件T-Shirt。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!