掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

甘比拉大隊食Pancake 仔仔仲學見到鏡頭好怕羞 __,甘比,

甘比又來食pancake了!七月店舖開張的時候,甘比就同仔仔仲學來食。今次仲拉大隊過來,家姐秀樺都有來開餐。家姐仔同阿媽見慣世面,知道《壹》仔在門口, ...




甘比又來食pancake了!七月店舖開張的時候,甘比就同仔仔仲學來食。今次仲拉大隊過來,家姐秀樺都有來開餐。家姐仔同阿媽見慣世面,知道《壹》仔在門口,她就拿些頭髮遮面,反而仲學就好怕羞,全程拖實甘比,他更周不時偷望下個鏡頭。

家姐全程都整古造怪勁搞笑,仲學當然好好奇問阿媽,什麼事這麼多人影他們。家姐看來想發表意見,但知道就快又會見到好多鏡頭,她即刻擺公主手勢。仲學不想給人見到他的樣子,唯有用手掩住半邊面上車,一上到車更即刻衝去後排。這次甘比連埋保標哥哥都成6個人,坐七人車都還可以。遲下肚入面個BB出世,可能仲要加個保鏢,到時要坐VAN仔才可以。

鍾意就快D Share啦!