掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

《啼笑因緣》陳振華離世 終年78歲 __,

1970年代著名電視演員陳振華日前於九龍聖德肋撒醫院因病離世,終年78歲。據悉,晚年的他視力及聽力衰退,就連熱忱的掌相命理亦被迫放棄,而前年車淑梅於社 ...




1970年代著名電視演員陳振華日前於九龍聖德肋撒醫院因病離世,終年78歲。據悉,晚年的他視力及聽力衰退,就連熱忱的掌相命理亦被迫放棄,而前年車淑梅於社交網站上載與陳振華合照,當時陳振華雖滿頭白髮,但精神狀態尚算不錯,車淑梅向傳媒透露:「佢聽覺唔係十足,對眼嘅視力又唔係幾好,所以好少出嚟,佢話呢排都尋訪緊名醫。」想不到身體情況每況愈下,最終他仍不敵病魔!

生於1940年的陳振華被譽為無綫第一代首席小生,曾參演《清宮殘夢》、《啼笑因緣》及《民間傳奇》等,惟八十年代初他離開視圈,專心研究當掌相命理,其兩位兒子陳廷軒及陳樂文則從事配音工作,陳振華晚年亦有開班教授配音技巧。由於陳振華及其家人作風低調,家人已根據其遺願,將遺體移送往香港大學充當無言老師。

李司棋當年曾與陳振華合拍《啼笑因緣》,她接受電話訪問大感愕然:「我一直都冇佢嘅聯絡電話,不過十幾年前好似喺街見到佢,當時有人扶佢,可能嗰排有啲唔舒服啫,如果消息係真我覺得好可惜。(對佢有咩印象?)佢係謙謙君子,待人有禮,性格忍讓,間中同佢開玩笑,佢冇乜所謂。」記者亦曾聯絡車淑梅,但暫未獲回覆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!