掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

愛女兩奪溜冰金牌 莫少聰激動:努力有回報 __,莫少聰,

叻女!57歲嘅藝人莫少聰前年與內地歌手孫雲玲驚爆離婚,之後孫雲玲放棄愛女莫芷嫣嘅撫養權,交由莫少聰照顧芷嫣。依家莫少聰努力搵銀養女之餘,平時一有時間都 ...


叻女!


57歲嘅藝人莫少聰前年與內地歌手孫雲玲驚爆離婚,之後孫雲玲放棄愛女莫芷嫣嘅撫養權,交由莫少聰照顧芷嫣。

依家莫少聰努力搵銀養女之餘,平時一有時間都會陪吓愛女。今早,莫少聰就喺微博晒相透露女兒喺北京搞嘅2018「天神杯」花式溜冰比賽勇奪金牌,佢留言:「努力是有回報的,芷嫣這兩天的滑冰比賽,終於拿下兩枚金牌,此刻的心情我也有小(少)小(少)激動。」相中芷嫣化身兔女郎領獎真係好Cute cute,而化咗妝嘅佢仲帶有幾分少女味,感覺艷麗!唔少網友都話佢同老竇莫少聰好似樣。

據知呢個溜冰比賽有有逾700人參加各個組別比賽,當中芷嫣能勇奪兩枚金牌,真係勁叻女呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!