掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

同林峯仲係朋友?吳千語:嗯......係! __,林峯,吳千語,千語,

咁樣答嘅?藝人吳千語與林峯分手後首次公開會見傳媒,出席MAX&Co.「MAXITUP」2018春夏系列時裝展的千語以一身花裙示人,雖然受情傷,但明顯圓 ...


咁樣答嘅?


藝人吳千語與林峯分手後首次公開會見傳媒,出席MAX&Co.「MAX IT UP」2018春夏系列時裝展的千語以一身花裙示人,雖然受情傷,但明顯圓潤了。

問到分手後心情如何?千語坦言都過了一段時間,心情OK,多謝大家關心,又謂:「最近有少少假期休息吓,上年不停工作,屋企都冇返到,嚟緊都有好多工作,包括拍劇、綜藝節目、網絡電影。」她又承認之前與林峯有共識由對方公開二人分手一事,但現時不想說太多,驚講多錯多。問到分手是否牽涉第三者?她說:「兩個人之間嘅事,人要向前看,依家自己希望專注工作,唔想諗感情事。」再問到她認不認識林峯新歡張馨月?她表示沒有見過,亦不認識,但都有看報道,別人的事不回應。說到她亦有富二代新歡時,她又指現時與男性朋友出街時都特別避忌,覺得現時單身生活唔錯,並透露自己沒有男仔追,笑言:「不嬲都冇乜人追我,想做嘢先,依家係好好嘅工作狀態。」

千語指之前於大陸拍劇五個多月,問是否聚少離多令二人分手,她謂:「總之過咗去(分手同林峯家人有否關係?)唔關!係兩個人嘅事。(家人擔心?)冇!自己唔使工作都會陪朋友去旅行,都冇乜大變化。」說到林峯宣布二人分手當日,她去了看周杰倫演唱會,二人隔空對唱,被指憑歌寄意,她解釋謂:「唔係,首歌唔係我揀,係我後面女仔大嗌呢首歌,周杰倫嘅歌全部都係情歌,冇特別意思,我係佢fans!(同林峯仲係好朋友?)嗯...係!」這樣答令現場傳媒感奇怪時,她即連聲答「係!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!