掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

想野生捕獲鄭元暢?搭捷運就掂啦! __,鄭元暢,

嘩嘩嘩!鄭元暢呀!台灣男星鄭元暢(小綜)早前就同劉嘉玲、蔣欣合作拍攝電視劇《半生緣》,忙完一輪,套劇終於煞科喇!演員努力咗咁耐當然就要休息吓,皆因休息 ...


嘩嘩嘩!鄭元暢呀!


台灣男星鄭元暢(小綜)早前就同劉嘉玲、蔣欣合作拍攝電視劇《半生緣》,忙完一輪,套劇終於煞科喇!演員努力咗咁耐當然就要休息吓,皆因休息係為咗走更遠嘅路,不過每個人休息嘅方法都好唔同,小綜就話要回歸到現實生活。

呢日,小綜就喺社交網上載坐捷運嘅相,並留言表示:「一直認為殺青(煞科)了,就該回歸到生活,簡簡單單的走進人群感受,其實坐捷運蠻方便的」相中見到戴口罩兼Cap帽嘅佢喺車廂內擺出唔同chok甫,就算隔住mon都覺得型!網民紛紛好驚訝小綜坐捷運,仲話好想見到佢添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!