掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

張敬軒用「降兩度」女聲開紅館騷 __,張敬軒,

張敬軒相隔4年再開紅館騷。歌手張敬軒(軒仔)為6月15至17日紅館騷《HinsIDEOUT演唱會》舉行記者會,軒仔相隔4年再在紅館開騷,因今次除用軒仔 ...


張敬軒相隔4年再開紅館騷。


歌手張敬軒(軒仔)為6月15至17日紅館騷《HinsIDEOUT演唱會》舉行記者會,軒仔相隔4年再在紅館開騷,因今次除用軒仔身份還會用「降兩度」的女聲身份開騷,軒仔坦言是開創香港首個一張飛騷睇「兩個人」的演唱,笑言被網民改名為「牛池灣孔劉」、「火辣小甜甜」、「西營盤彭于晏」。

「降兩度」意義

問到是否以這些造型上台?軒仔謂:「降兩度嘅誇張髮型係標籤嚟一定會有,都盡量以歌為主,造型上會用啲好誇張形式,但處理會好小心,因網上世界又好, 社會上道德界線好敏感, 唔想畀人覺得純粹扮女人呀,或者有咩嘲笑成分,我哋唔係扮嗰種嘩眾取寵,而係點樣話畀人聽降兩度身份喺象徵社會上,某一啲唔夠自信嘅人,可以有一個舞台畀佢表演。我覺得今次降兩度嘅造型係會靚過張敬軒,妹仔大過主人婆,因係花好多時間喺佢造型上。(降兩度告別演唱會?)係降兩度出道暨紅館暫別演唱會。(可能降兩度紅過張敬軒?)咁就即刻變張敬軒暫別演唱會,睇反應去。我哋真係當兩個演唱會做,一石二鳥。」至於3月27日門票便公開發售。

遇搶劫案

軒仔稱來記者會前有個小插曲,他前往中環的髮型屋下車時,原來在他到步前約10分鐘,髮型屋樓下珠寶店發生搶劫案,他下車時警方正用膠帶圍着案發地點,當得悉剛發生劫案,他都有點震驚和心寒,因閒時他都會等車期間都駐足這間珠寶店門外看首飾。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!