掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

羅力威:C1:全城緝兇!新城獎座棄橋底 __,羅力威,

樂壇近日發生一宗離奇事件,有DJ在北角天橋底發現一個2013年的「新城勁爆躍進歌手」獎座,如同垃圾般被人棄置,當年得獎者羅力威、連詩雅、龍小菌、蔚雨芯 ...


樂壇近日發生一宗離奇事件,有DJ在北角天橋底發現一個2013年的「新城勁爆躍進歌手」獎座,如同垃圾般被人棄置,當年得獎者羅力威、連詩雅、龍小菌、蔚雨芯及吳彤成為嫌疑人物,引發全城網民「緝兇」!

剛踏入豬年不久,樂壇就發生一宗奇案!事緣DJ Colin前日在Instagram上載一張照片,指在北角渣華道天橋底發現一堆舊鞋,入面竟有一個2013年「新城勁爆躍進歌手」獎座。翻查當年的得獎歌手,分別是羅力威、連詩雅(Shiga)、龍小菌、蔚雨芯及吳彤,網友見狀即叫得獎者拿獎自拍證清白,誰做不到就是「兇手」!

一眾「嫌疑人」亦隨即留言澄清,蔚雨芯說:「我啲獎全部喺晒公司喎……冤枉。」Shiga留言:「me too!」而雨僑就代老公羅力威發聲:「目測……我呢邊都唔係。」但之後補飛說:「嗱!我斷捨離丟自己啲嘢咋……唔關我事!」之後羅力威留言:「就算我真係有扔個獎,都一定唔會出現喺港島……我住九龍。」至於龍小菌就有圖有真相,第一時間拿着獎座自拍洗冤。

吳彤移民加拿大

龍小菌受訪時笑言,第一時間想過獎座會否被家人丟掉:「我好珍惜啲獎,因為唔容易攞。(想知邊個丟?)邊個丟對我嚟講冇所謂,因為獎嘅實體冇必要,如果你攞獎,喺大家心目中已經證明咗你值得攞呢個獎。」而Shiga剛放完假由外地返港,昨日拍劇的她透過經理人公司同事,幫她在公司獎櫃影相證清白,並表示:「我星期日會返公司,到時先可以同我啲獎影相,由我出道攞過嘅所有獎都放喺公司,因為公司有個櫃係專放我哋啲獎,齊晒㗎!」

至於吳彤亦有相為證,曾報稱住北角的他嫌疑最大,但原來他已移民加拿大,並指獎座仍存放在香港的儲物倉,應該好安全,而且提供了一張相片,是他離港前將物品放入倉時拍攝,他又懷疑被棄置的獎座是否多出來的Sample。之後又在網上澄清:「我獎唔多,所以擺倉都仲有好多地方,有緣攞出嚟影張相囉。」

蔚雨芯:最近搬Office

以上三人都有相為證,但蔚雨芯及羅力威就未有拿出有力證據。蔚雨芯強調獎項由公司保管:「最近公司搬Office,所以啲獎項Pack晒入迷你倉,遲啲等公司同事拎番出嚟,等我影番張相畀啲朋友仔睇。」她覺得事情搞笑又震驚:「雖然呢個獎好多歌手曾經擁有過,但未至於要咁樣丟咗去,除非真係唔小心。」至於羅力威就耍手擰頭話:「真係唔係我!」但之後又笑說:「我有一刻懷疑可能真係我,但諗諗吓覺得冇咩可能,因為我又冇喺嗰頭出現,雖然尋日我有去北角,哈哈!」網民即指他答得模棱兩可,相當有可疑,更叫他攞獎座出來!

五位歌手已經自辯,究竟誰是真正「兇手」?

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!