掃呢頁CODE去手機

2013年10月30日 星期三

獎門人之後……陳華鑫 MF,




Beauty Hunt

獎門人之後……陳華鑫

陳華鑫( Gloria)去年參選香港小姐 16強止步,之後在復活賽又輸多次,好在仍得入讀 TVB訓練班機會,首個任務在《超級無敵獎門人終極篇》做阿四遞吓紙巾斟吓奶。

雖然做獎老助手冇乜人留意,不過終於有監製睇中,最近與林欣彤( Mag),搭住娛樂台主播周奕瑋( Jarvis),主持新節目《廠出新天地》。陳華鑫首次擔正,即被網友激讚超可愛,由參選港姐到正式擔正主持,已經逐漸適應演藝行列嘅 Gloria說:「我不時夾埋 Mag一齊整蠱 Jarvis添!」俾兩位靚女玩,高登仔應該恨到暈啦!

陳華鑫除咗笑容索,講嘢一樣小鳥依人,問佢參選香港小姐原因, Gloria用勁溫柔聲調說:「自己細細個已經好鍾意香港小姐呢個節目,係女仔都想試吓,不過我就抱住見識吓嘅心態參選,真係冇任何期望㗎!」同屆亞軍黃心穎率先跑出做咗高登女神, Gloria落選之後入了藝員訓練班由零開始:「入咗 26期藝員訓練班,其實同一份朝九晚五嘅工作冇分別,雖然呢一屆係歷來最多人( 36人),不過自己就抱住隨遇而安嘅心態面對工作。」

Profile

陳華鑫  Gloria

年齡: 24歲

身高: 162cm

fb專頁:陳華鑫 Gloria Chan(粉絲人數 1,211人)

微博:陳華鑫 Gloria(粉絲人數 2,470人)

Instagram: Gloriayamm(粉絲人數 1,237人)

Gloria去年參選香港小姐但 16強止步,復活賽中又失敗,之後入了藝員訓練班,佢話最想都係拍劇。

Gloria拍住林欣彤、周奕瑋,擔正節目《廠出新天地》主持。 Gloria新手上場,即引來網民激讚,靚女幾時都有 so。



鍾意就快D Share啦!