掃呢頁CODE去手機

2014年1月21日 星期二

【揀A定B餐?】「BB豬」謝安琪自認食得清淡:我都幾sweet 謝安琪,




【揀A定B餐?】「BB豬」謝安琪自認食得清淡:我都幾sweet

2014-01-20 22:23:00



謝安琪(中)話睇咗A餐B餐潮文,仲讚係話題之作。(資料圖片)

出自本報專欄「情陷夜中環」嘅一篇《BB豬》,最近成為「潮文」,更喺網上熱爆瘋傳,該題目以謝安琪(Kay)及徐濠縈為題嘅「A餐B餐」文章,文中嘅A餐係指5億身家加徐濠縈,B餐就係50萬身家加謝安琪,網民議論紛紛,咁當事人之一嘅Kay又會點揀呢?

Kay前晚喺將軍澳出席活動,講到「A餐B餐」文章,Kay直言有睇過呢篇文章,認為係話題之作,不過佢強調本身食得清淡,好少出外揀A餐B餐:「每對夫婦都自己相處之道,性格都唔同,所以我都唔主張同人哋婚姻比較。」當問到老公張繼聰俾人讚時有冇飄飄然?Kay話:「佢冇呀,佢只係話佢睇唔到佢揀嗰個餐先係最正嘅囉,佢自己自認係最正嘅囉,意思係話我揀佢,我揞啞底食咗好嘢喇!」

至於被稱為「BB豬」,Kay笑言只係當年佢同林海峰嘉賓時其中一句對白而已,但「BB豬」忍唔住向大家補充一句:「其實我本人都係一個幾sweet嘅人嚟嘅。」



Kay認為每對夫婦各有相處之道,不能作比較。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!