掃呢頁CODE去手機

2014年5月13日 星期二

【收視出爐】重播《我和殭屍》撼膠馬騮 首集收視 :1點




【收視出爐】重播《我和殭屍》撼膠馬騮 首集收視 :1點

2014-05-13 22:11:00



當年《殭屍》結局篇收視有10點(約60萬人次收看)

亞視喺上個禮拜聲稱徇眾要求,於8點半呢段黃金時間重播陳年舊劇《我和殭屍有個約會》,擺明力撼宇宙膠劇的《西遊記》,佢哋仲播咗個打馬騮記者會,實行一抽再抽,幾有氣勢呀!

雖然呢套《殭屍》已經一loop再loop咗N次,係宇宙翻播率最高嘅節目……之一。不過亞視執董葉家寶就話:「好嘢不怕百回看,播多幾次又何妨」,終於,亞洲亞洲嘅皇牌之最《殭屍》,喺噚晚播出第一集,點知收視只係得1點(6萬4千人),係1點呀!

雖然亞洲亞洲啲節目收視不嬲都徘徊喺單位數,平時收視最高嘅多數係新聞,之不過亞視係咁幫陳年《殭屍》造勢,又霸氣地打馬騮,仲搵埋劉錫賢集集拍條片「導讀」,似足對台《膠遊記》咁。但到頭來都係得1點..嗰陣燶味真係隔住mon都聞到.....上次《殭屍》首播,大結局一集,都有10點收視。以當時比率嚟計,都有成60萬人次0架……。

至於宇宙膠劇《西遊記》繼續低收,平均有23點(149萬人)。而無綫高層鄭善強今日喺將軍澳出席傑出員工頒獎禮時,講到《西遊記》收視麻麻,就死撐劇集收視有上升空間喎。

對於呢個結果,網民就概嘆:「屎味嘅咖喱同咖喱味嘅屎,點揀啫!」,唉!





《西遊記》





亞視早排為陳年《殭屍》宣傳,霸氣打馬騮



宇宙loop得最多嘅劇 VS 宇宙膠劇《西遊記》,邊個嬴?



鍾意就快D Share啦!