掃呢頁CODE去手機

2014年8月26日 星期二

都算「半個屋企人」 吳綺莉談犯錯:咁做錯嘢要改過,好似我咁… 吳綺莉,




【房東涉毒】都算「半個屋企人」 吳綺莉談犯錯:咁做錯嘢要改過,好似我咁…

2014-08-26 13:31:00



一講到「半個屋企人」,吳綺莉即正色道:「唔係太關我事囉!」(攝影:盧妹)

鄭丹瑞同吳綺莉今日齊齊現身數碼港DBC數碼電台訪問,吳綺莉受訪時已表明自己港聞同娛樂新聞都有睇,但實在唔想回應關於祖名嘅事,因為唔想有是非。但話晒祖名都係「半個屋企人」喎……吳綺莉即正色道:「唔係太關我事囉!我只希望我識嘅人都開開心心身體健康。自己呢行多年,都睇到慣(負面新聞)。」又再三強調唔想回應。

續問道點睇再有藝人吸毒?吳綺莉就話:「我覺人得有兩種,男同女。各有不同職業學業,但冇話係唔係娛樂圈。」不過接受內地及電子傳媒訪問時,吳綺莉都有表示希望大家再俾次機會祖名,並謂:「每個人都會做錯嘢,人誰無過,咁做錯嘢梗係要改過,好似我咁,係咪?」

同場嘅阿旦好耐冇開咪,一見番個咪就猛話好想再開咪,特別係最近。阿旦話已經十幾年冇做DJ,全身離開亦已經十年,故笑謂要主動去向各大電台求職喎。咁想做邊種類型節目?佢就話:「梗係搵啲年輕貌美嘅做新啲嘅嘢啦。」至於可考慮返娘家商台?阿旦話:「今晚會返去(商台今晚舉行55周年晚宴),真係有衝動想做。(唔怕日日開咪好困身?)咁當然如果做精品嘢就最好啦。」

談到世姪祖名涉毒被捕一事,阿旦話:「年輕人吃一次虧,最緊要知道要改。呢個係人生好大嘅考驗,以祖名嘅聰明,可能冇事,而且會令佢成長同成熟。」

阿旦再謂:「祖名係男人嚟,男人應勇於面對自己過失。」咁開下一部新戲時會否搵佢?阿旦就話:「好難講。一來唔知下一戲做乜,二來都唔係我話晒事。」但如今外間猜測眾多,更有傳祖名或將面對牢獄之災,對此阿旦只表示:「你都話係猜測,猜測嘅嘢我就唔講喇。佢係年輕人,仲有好多日子,可能呢件事會令佢開竅,係一個契機都唔定。」



阿旦話一見番個咪就猛話好想再開咪。





吳綺莉又話希望大家再俾次機會祖名。





鍾意就快D Share啦!