掃呢頁CODE去手機

2014年10月21日 星期二

張致恒撻着珠寶小姐 認錫咗!! 張致恒,

擁有驕人身材的莊端兒,現為莊思敏旗下藝人。


張致恒撻着珠寶小姐 認錫咗!!

現年29歲的張致恒(Steven)曾翻撻舊愛鍾舒漫失敗兼被o靚模爆塵年性史,不過,隨着他近年修心養性做了「神的兒子」,戀情終有着落,與年長2歲的「香港珠寶小姐」季軍莊端兒(Xenia)譜出「姊弟戀」,Steven昨日在觀塘被撞破「Run」女望海談心,兩人嚇得三魂唔見七魄口窒窒。

經歷過與鍾舒漫的多番離合,Steven終有新發展,昨日下午四時多,一身跑步look的Steven與一名束馬尾的新歡在觀塘海濱長廊緩跑,之後兩人如情侶般坐在公園長櫈望海談心,Steven邊傾邊輕撫女友長髮,繼而更搭着女友膊頭又摸手臂,期間,兩人童心未泯玩搖搖板,相當Sweet。

女方嚇得匿角落

當兩人忘形談心之際,記者現身求證兩人戀事,女方嚇得拔足而逃,Steven亦方寸大亂,搲頭掩口。問到是否拍拖?Steven尷尬的說:「啱啱先開始……(女友係咪圈外人?)一半半」陪你跑步?Steven問非所答:「呢度風景好咪嚟呢度跑。(點樣識?)朋友介紹。(公司知唔知你拍拖?)知道。(結婚對象?)啱啱開始冇幾耐咋!」

Steven搭着女友肩膊指點風光。
  • Steven搭着女友肩膊指點風光。
張致恒比莊端兒年輕兩歲,但外表看來仍相當合襯。
  • 張致恒比莊端兒年輕兩歲,但外表看來仍相當合襯。

Steven全程搲頭相當搞笑,講到女友嚇到走咗?Steven即周圍望搵女友兼口窒窒說:「佢唔係成日對鏡頭。」原來女友已跑到遠遠暗角等愛郎Steven。

莊端兒(左二)曾參選珠寶小姐並獲名次。
  • 莊端兒(左二)曾參選珠寶小姐並獲名次。
拍拖斷正,Steven只懂傻笑,莊端兒則含羞答答。
  • 拍拖斷正,Steven只懂傻笑,莊端兒則含羞答答。
莊端兒走到遠處(紅圈),Steven則急着找回佳人。
  • 莊端兒走到遠處(紅圈),Steven則急着找回佳人。
二人童心未泯在海旁耍樂,非常甜蜜。
  • 二人童心未泯在海旁耍樂,非常甜蜜。

事後,Steven在電話再次回應,談到其女友身材甚佳,Steven說:「乜講呢啲,我鍾意佢就算佢冇身材都鍾意。」之前七月至十月Steven在內地拍劇,二人只靠電話傳情。母親可有見過女友?Steven謂:「全家都見過,佢哋都OKo架。」他又補充:「我一向感情事好低調,係以前身邊人高調。」

講到只見Steven搭女友膊頭,表現得好「純情」,Steven笑言:「我哋好規矩,錫都返屋企(咁即係錫咗?)係錫咗。(同居呢?)未,我哋分開住。」

讚男友體貼細心

原來Steven的新歡正是2013年珠寶小姐季軍莊端兒,記者致電給她,她被Steven的體貼細心而受吸引,而最加分是Steven還會為她下廚。講到Steven以前被嘲「花心」?她謂:「都係以前嘅事,我哋都唔係一開始就拍拖,都有相處過一段時間,都知道佢信主後改變咗好多,亦同報道講嘅為人唔一樣。」

莊端兒Profile

姓名:莊端兒(Xenia)

出生日期:10月23日(31歲)

身高:1米70

三圍:32D、24、35

入行經過:入行前於珠寶公司擔任銷售及市場推廣,在2013年參加珠寶小姐比賽,並奪得季軍。及後因得到比賽導師兼模特兒何紫綸推薦,獲莊思敏羅致旗下及備受力捧。

文:音樂組



鍾意就快D Share啦!