掃呢頁CODE去手機

2015年2月20日 星期五

朱慧敏搶閘報囍嫁Eddie 朱慧敏,




拍拖三年的彭懷安(Eddie)與朱慧敏於昨日大年初一迎「春」接福,宣布於明年結婚!原來Eddie前晚行花市後,以百合花及鑽戒向女友再求婚,得米後於微博報喜,他透過電話否認女友大肚,今年則積極搵錢娶妻。雖然待嫁新娘以「沒有戲劇性嘅浪漫」形容雙方感情,但明顯Eddie為求婚一事絞盡腦汁!

朱慧敏

彭懷安

昨日大年初一,娛樂圈即迎來羊年第一樁喜事,拍拖三年的前EO2成員Eddie與藝人朱慧敏(Queenie)宣布明年拉埋天窗!35歲的Eddie昨日於微博報囍指前晚向33歲女友Queenie求婚成功:「從此以後,無論墳前或人前,由你說願意開始,我將會用盡一生去愛你,保護你,直到老死,朱,我愛你!」除公開冧爆愛的宣言,他又上載吻額「蜜」照及鑽戒照,大放閃光彈!

婚禮在明年

Eddie昨日接受本報電話訪問時大方披露求婚經過:「之前喺未來外母墳前求婚,因為得一紮花,但嗰紮花其實送畀外母,當時Queenie話我花都冇,所以年三十晚六點鐘開始同佢行花市,行足五粒鐘,佢好鍾意節日氣氛,行完維園就去花墟,買咗一紮Queenie最鍾意嘅白色百合,行咗幾粒鐘,都冇返屋企食團年飯,因為我哋想過二人世界。返到去我就拎住紮百合花正式向Queenie求婚,喺年三十晚求婚成功!」對於懷孕傳聞,Eddie即否認:「絕對唔係!我哋婚期定喺2016,點會咁快有B!Queenie冇覆記者係佢唔舒服瞓緊覺,可能前一晚行完花市唔舒服。大家好享受溫馨時刻,所以着埋同一款T-shirt向大家宣布喜訊,未來大計就係積極搵錢,籌備2016年嘅婚禮!」

至於待嫁Queenie未答允下嫁Eddie前,曾接受本報獨家專訪並表示對愛情抱隨緣心態:「真係見步行步咋!以前拍拖我係希望結婚,但好多時都事與願違囉!依家感情上、事業上對得住自己,個結果係點已經唔再諗喇,無論個結果係點都覺得係好嘅!」當日她提起Eddie時亦難掩幸福:「好信任!尤其是大家都做呢行,都影響我好深,互相感染。我哋之間相處冇戲劇性嘅浪漫,就係簡單舒服嘅陪伴。」

Queenie唔派利是

現時合力打理餐廳生意的Eddie與Queenie,雖未正式結婚,惟言行舉止已十足老夫老妻!新年亦忙於落舖打點的Queenie笑說:「今年都希望繼續努力事業,搞好盤生意!」提到最難忘的農曆新年,她說:「有年賣氫氣球,我阿媽、表弟妹嗰啲全部一齊賣!其實係啲大人喺度傾偈,我哋自己賣。」已升呢為老闆娘的Queenie卻揚言不會派利是:「寧願有啲心思嘢,上年同朋友一齊整咗啲有祝福語嘅曲奇送畀人。」Queenie由演員搖身一變成為餐廳老闆,但未有打算轉移重心,希望兩邊兼顧!

彭懷安(Eddie)

年齡:35歲

代表作:1999年以組合EO2成員身份出道,除推出唱片外,亦參演電影,去年演出劇集《使徒行者》「撻沙哥」一角而為人熟悉!

朱慧敏(Queenie)

年齡:33歲

代表作:2004年勇奪香港小姐亞軍後入行,演過劇集《畢打自己人》及電影《竊聽風雲》等,2012年擔正處境劇《愛.回家》女主角尹德如,成功入屋!

朱慧敏

彭懷安

鍾意就快D Share啦!