掃呢頁CODE去手機

2015年2月20日 星期五

五粒鐘花市加百合一紮 Eddie終求婚成功!




羊年第一日娛樂圈已經有喜訊喇!相信唔單止一對準新人開心,各位讀者都一樣戥佢哋好開心。

next 1/1 pre

呢張相嘅璨眼點,除咗係錫額頭呢個甜蜜爆燈嘅動作外,仲有嗰兩件襯到絕嘅情侶裝。

next 1/1 pre

其實粒鑽戒有幾閃唔係重點,佢哋兩個對手握得有幾緊先係重點,要結成夫婦,最緊要都係相愛。

next 1/1 pre

Eddie呢個愛的宣言,真係令人好動容。

next 1/1 pre

朱慧敏一提起Eddie就甜絲絲。

next 1/1 pre

佢仲話對Eddie投以百分百信任票。

next 1/1 pre

朱慧敏坦言同Eddie互相感染。

next 1/1 pre

「迎春接福」,呢四個字用嚟形容朱慧敏真係好貼切。

next 1/1 pre

朱慧敏有未來老公陪行花市,之後仲收到最鍾意嘅百合,真係諗起都浪漫。

next 1/1 pre

朱慧敏同Eddie唔單止係恩愛嘅情侶,喺生意上亦係好好嘅拍檔。

next 1/1 pre

佢哋兩個出親嚟都係咁恩愛。(資料圖片)

next 1/1 pre

恭喜恭喜!娛樂圈迎來羊年第一單喜事!拍拖三年的前EO2成員彭懷安(Eddie) ,與藝人朱慧敏(Queenie)宣布即將拉埋天窗!

現年35歲的Eddie,於大年初一在微博宣布求婚成功,並留言:「從此以後,無論墳前或人前,由你說願意開始,我將會用盡一生去愛你,保護你,直到老死,朱,我愛你。」

據知,曾於朱慧敏亡母墳前求婚、因被嫌棄無花而燒焦的Eddie,年三十晚再度重鎚出撃,誓要抱得美人歸!他接受《東網》電話訪問時,透露求婚當晚與Queenie行花市行足五粒鐘:「買咗一紮Queenie最鍾意嘅白色百合花,無返屋企食團年飯,因為我哋兩個都想過二人世界。返到去,我就拎住紮百合花正式向Queenie求婚,終於喺年三十晚求婚成功。」他更一再否認奉子求婚:「絕對唔係!因為我哋婚期定喺2016,點會咁快有B!」

對Eddie投絕對信任票

而於羊年前夕答允下嫁Eddie的Queenie,早前接受《東網》獨家專訪時,每當提起Eddie便甜笑連連:「我哋好相信o架,尤其大家都做呢行,都影響我好深,互相感染。我哋之間嘅相處,冇戲劇性嘅浪漫,係簡單舒服嘅陪伴。」她又表示對愛情抱見步行步心態:「以前拍拖我係希望結婚,但好多時都事與願違,依家感情上事業上對得住自己,個結果係點都覺得係好嘅!」

其實Queenie與Eddie已十足老夫老妻,新年二人亦要忙於落舖打點,Queenie揚言新一年希望搞好生意,但未有打算將重心轉移,並希望演藝事業和生意兩邊兼顧!雖已榮升老闆娘,但Queenie揚言不會派利是,情願送心思嘢。

鍾意就快D Share啦!