掃呢頁CODE去手機

2015年6月13日 星期六

歐陽震華:亞視遲來一步 歐陽震華口頭續約無綫 亞視,無綫,歐陽震華,



歐陽震華已口頭答應簽約無綫,呢個續約風波都應該完結囉。

next 1/1 pre

亞視有新投資者,執行董事葉家寶仲話想搵歐陽震華合作。

next 1/1 pre

點知歐陽震華就話已經同無綫口頭承諾續約,仲話搞笑話早幾日搵都仲有得傾。

next 1/1 pre

歐陽震華話珍姐係佢嘅伯樂,珍姐開到聲價錢點樣都好易傾。

next 1/1 pre

助理總經理區偉林都出聲叫歐陽震華唔好斷約。

next 1/1 pre

亞視執行董事葉家寶宣布亞視已找到新投資者之同時,更點名想同歐陽震華(Bobby)合作,東網記者聯絡Bobby,對於亞視對他有興趣之事,他笑言:「佢搵細佬搵得慢咗我同珍姐(戲劇製作總監曾勵珍)傾咗早兩日搵到都有得傾吓呀!而家遲咗喇!」

至於是否已同無綫續約?Bobby說:「口頭上傾好晒!我同珍姐關係咁好,由我入行到依家佢都睇住我,我需要乜佢好清楚,珍姐係我伯樂、恩人,佢開到聲價錢點樣都好」

Bobby又指珍姐表示無綫從來沒想過不續約,仲話要他做好多年,Bobby謂:「我張約三月滿,區生(助理總經理區偉林)仲話唔好斷,追番上去,係囉!追番上去其實即係乜嘢意思?係咪百年歸老有啲乜嘢金?」

何時再拍劇?Bobby表示珍姐預了他十一月開新劇,但未有詳情。

鍾意就快D Share啦!