掃呢頁CODE去手機

2015年6月13日 星期六

冒認袁嘉敏開fb 呃陳爽約食飯 袁嘉敏,陳爽,





其他影片:>>






經常有唔少人都用明星個名開fb account或者專頁,而且仲要不停更新近況,上載出席活動嘅相,真係唔少人都中伏以為係真嘅!袁嘉敏就係其中一個受害者,而且唔止開個fb account扮佢咁簡單,仲夠膽whatsapp埋人哋扮係袁嘉敏,搞到陳爽都差啲中招。

袁嘉敏終於頂唔順係微博同大家澄清,仲cap埋個假fb 比大家睇下,以正視聽! 據知陳爽收到一個自稱係袁嘉敏嘅whatsapp message,對方仲話改咗號碼,用咗個新號碼搵陳爽!假嘅袁嘉敏仲send埋佢身處上海嘅照片比陳爽,不過張相其實係袁嘉敏5月尾飛去上海影嘅,當時袁嘉敏仲攏係微博同大家happy share!

後來陳爽發現有可疑,於是打番個舊電話先知有人冒袁嘉敏! 究竟袁嘉敏係咪得罪咗人先咁樣比人玩?佢就話冇,可能多人認識佢之後,借佢個名同大家搞惡作劇。

鍾意就快D Share啦!