掃呢頁CODE去手機

2015年9月25日 星期五

直播app吸客兼吸金 FFx試玩17:講乜都得 FFx,



直播app吸客兼吸金 FFx試玩17:講乜都得



其他影片:>>






FFx試玩17講乜都得 變態網友想睇Ella乳頭

近日在台灣等地爆紅的app「17」,近日已流傳到香港演藝圈,女子組合FFx昨日親臨《蘋果》大樓,即場玩直播無所不談,先後多次大跳大唱《Sugar Baby》,她們直言「好好玩,講乜都得」外,又可以吸客兼吸金。前日大肚婆官恩娜、莊端兒及薛凱琪等已先玩為快,借此跟fans見面,又可解悶,不過亦引來部份變態網民提出猥瑣問題,反映出這個app引申出的道德問題。

人氣直播app「17」爆紅,其吸引之處除可滿足表現慾外,更為新進藝人提供曝光機會,而點擊率亦可為用戶賺錢,不過就引申出以色情或不雅的直播片呃「like」來賺錢的問題。

近日不少圈中人都有參與玩app,女子組合FFx昨晚到《蘋果》大樓,以網名ffx_appledaily登入作直播,高峯期有超過400人同時收看,亦令FFx的追蹤人數升到超過2,000人。不少網民不停留言,令她們應接不暇,最多的留言是讚成員Christy好靚,亦有不少人要求她們跳唱《Sugar Baby》,在半小時的直播FFx先後跳過三次,亦有人問下一隻會推出甚麼歌。成員Ceci事後接受訪問時笑言:「好好玩,講乜都得,好開心咁多人會睇同追蹤多咗咁多fans。」



■FFx昨到《蘋果》大樓以自拍神棍透過17這個app跟網友互動。攝影:周樂恒



■高峯時,FFx有超過400人睇直播。



■莊端兒玩17時,被網友提出猥瑣問題。



■張致恒與莊端兒不時高調拍拖。資料圖片

Ella擊退變態網民

至於下個月預產期的官恩娜(Ella)因留家養胎,她借17解悶與fans互動,卻引來一名網友提出「我想睇你乳頭」,她不甘示弱即時反擊說:「你自己有都兩個啦,使乜睇我,我唔會俾你嚇親。」官恩娜昨在電話中說:「玩呢個app其實都係想同大家分享自己嘅生活,同fans聯繫,我相信大家會尊重自己同尊重別人嘅。」

另疑被性騷擾的還有張致恒的𡃁模女友莊端兒,昨凌晨她玩17直播,有網友直問她「大波嗎」,昨午莊端兒再次直播自己化妝,亦引來網友取笑她:「你好似未剃海膽(腋下毛)?」即場莊端兒以「冇可能,我都冇」回應。她昨日透過電話回應被言語騷擾時說:「有啲粗俗同露骨嘅會當睇唔到,或者話『咦你咁樣講嘢嘅』,其實都唔算騷擾,係多口箒。」此外李蘊、蔚雨芯、黃榕、趙學而、鄭融及薛凱琪都輪住玩,李蘊昨回應說:「呢個app好似Instagram咁玩,可以post相,但多咗個直播功能。」



■《鴨王2》的新人林莉嫻玩直播被發現冇扣褲鈕。



■張名雅遭網友指「戲好屎」。



■關心妍被叫「關菊英」。



■「阿旦」鄧洢玲亦潮玩17。



■蔚雨芯化淡妝玩直播。



■趙學而也跟風玩app,直播自己的生活。

素人都有千人觀賞

17無疑提供一個平台給新人增加曝光率,昨日凌晨有份演出王晶新戲《鴨王2》的新人林莉嫻(Leslie)亦出現在17,先後有400多人看過直播,其經理人昨在電話中笑言「暫時會叫佢少啲玩」。除了藝人,17亦為素人提供表現機會,昨凌晨一位穿上三點式泳裝的女士,憑突出的風格引來過千人觀賞直播,不少留言非常露骨及取笑成份,包括「解泳衣先跳」、「做咩sugar baby㗎」,亦有粗言穢語在內。

採訪:小米、嵐山、皓騫

鍾意就快D Share啦!