掃呢頁CODE去手機

2015年11月1日 星期日

【齊昕摑母親.前傳】的士司機嘆黑仔 齊昕:我去邊關你x事? 齊昕,姜皓文,黑仔,梁齊昕,





其他影片:>>






頭先講到齊昕喪蒲,齊昕話:「我唔想走,想繼續玩。」

擾攘一陣,齊昕朋友又落返車,醉爆嘅齊昕見到呢架吉的,一埋去就憤怒拍打車頭鬧司機:「你拒載,做乜拒載?」的士司機無奈話「我邊有拒載?咁多記者影住邊我邊有拒載?」又話:「今晚真係黑,撞到你!」齊昕嬲到開車門鬧,搞咗一輪,的士司機無奈問:「咁你想去邊?」齊昕又無啦啦爆粗話:「我去邊關你x事!?」

不過,齊昕同兩友人最後都落車,當時已經好多人圍觀,外籍餐廳老闆見情況混亂,本來餐廳已經閂門,佢都開門畀齊昕入去坐,仲同記者講:「我會搵人嚟接佢,唔好影。」情緒依然好激動嘅齊昕入咗餐廳,15分鐘後母親唐青儀坐的士出現,其間齊昕男友亦趕到嚟餐廳會合。

之後就爆發齊昕掌摑母親事件,齊昕由男友人陪同坐的士走後,特首夫人同齊昕嘅兩位女友人就入餐廳避記者,畀女兒當眾兜巴星完嘅梁太,仲可以笑笑口扮作若無其事,記者問佢畀齊昕打兩巴,梁太木無表情:「冇吖!」陪齊昕坐的士走嘅男友人,冇幾耐返折返陪入餐廳。

15分鐘後,餐廳老闆出嚟同記者講:「She's gone.」齊昕兩位女友人就由正門離去。

(攝影:羅德光、黃曉程、畢紹基) 齊昕係咁拍打的士車門 有的士司機話:今晚真係黑,撞到你!
兩位齊昕朋友辛苦晒 右邊呢位男士....
鍾意就快D Share啦!